Mój Instagram

niedziela, 4 stycznia 2015

Bunte Winter Nudeln - kolorowy zimowy makaron - Alnatura

Witajcie Kochani

Tak jak obiecałem ostatnio dzisiaj będzie coś więcej na temat "makaronu ze świątecznymi wzorkami" jak go nazwałem. Dokładnie nazwa makaronu firmy Alnatura brzmi Bunte Winter Nudeln 
czyli kolorowy zimowy makaron. Firma Alnatura jest to niemiecka sieć supermarketów oferujących zdrową/ekologiczną/organiczną żywność. Produkty fizycznie w możemy dostać w Niemczech w sklepach firmowych Alnatura, w dm drogerie markt 
i w supermarketach Tegut i w Szwacjarii w sieci Migros, 
w Polsce możemy nabyć produkty tej firmy na stronie http://drogerianiemiecka.pl/, ale oferta jest bardzo wąska skierowana raczej na produkty dla maluchówZamieszczam tutaj, także linka http://www.alnatura.de/ do strony firmy gdyby ktoś z Was miał ochotę dowiedzieć się czegoś wiecej.

Makaron, który dzisiaj jest tematem mojego posta, trafił do mnie przypadkowo podczas świąt.


Makaron jest w trzech różnych kolorach i w trzech różnych wzorach 
na myśl przywodzących mi święta Bożego Narodzenia. Jest to edycja specjalna firmy Alnatura z okazji świąt. 



Makaron został wyprodukowany zgodnie z BIO7 Initiave 
czyli z programem opierającym się na 7 zasadach najważniejszych 
dla firmy Alnatura w kwestii wytwarzania produktów spożywczych. Najważniejsze z nich to żywność pochodząca z  uprawy ekologicznej 
i zrównoważone podejście.

Makaron swoim kształtem przyciągnie uwagę nie tylko występując 
w sałatkach ale też w innych daniach. Kolory zostały uzyskane dzięki szpinakowi oraz pomidorom sproszkowanym - nie ma się czego obawiać, nie jest to chemia. 



Tego typu produkt jest bardzo dobry w szczególności dla osób, które przywiązują dużą wagę do pochodzenia produktów i rodzaju uprawy. Każdy wielbiciel zdrowej i ekologicznej żywności będzie zadowolony.



Wartości odżywcze w 100g makaronu:

  • energia 360 kcal
  • tłuszcz 1,5g, w tym tłuszcze nasycone 0,6g
  • węglowodany 73g, w  tym cukier 0,2g
  • błonnik 3,4g
  • białko 12g
  • sól 0,02g

Makaron wedle zaleceń na opakowaniu należy gotować około 10 minut, po tym czasie makaron jest już miękki i nadaje się do spożycia. W smaku nie odbiega za bardzo od innych makaronów, co staje się plusem w momencie, gdy mamy w domu kogoś kto nie chętnie jada tego typu żywność.

18 komentarzy:

  1. Bardzo lubię 3 kolorowe makarony, bo fajnie wyglądają w daniach ;) I fajnie, że ten jest bio, bo w przypadku produktów z pszenicy (którą na co dzień raczej ograniczam) ma to dla mnie bardzo duże znaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście co raz więcej takich produktów pojawia się na rynku europejskim :)

      Usuń
  2. JA myślałem kiedyś o jedzeniu ekologicznej żywności ale chyba bym się nie wypłacił ... drogie są ale zapewne smaczne. Efekt kolorystyczny prezentuje się świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż kosztuje więcej, ale za to ma więcej wartości, więc czasem warto spróbować :)

      Usuń
  3. Szkoda, że wcześniej na niego nie wpadłyśmy, bo kuzynki na pewno by się ucieszyły gdybyśmy im taki makaron podały w czasie świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moje ręce dostał się w święta, więc też dopiero po mogłem go wykorzystać

      Usuń
  4. Jest świetny i ucieszyłby zwłaszcza dzieci, choć nie tylko, bo mnie również. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak jest ciekawy i na twarzy nie jednego wywołałby uśmiech :)

      Usuń
  5. Taki kolorowy makaron ładnie wygląda na talerzu i zachęca do jedzenia. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki cudny jest ten makaron. Z takim dodatkiem nawet proste danie pięknie się będzie prezentowało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest! Lubię takie nietypowe makarony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Mam nadzieję, że więcej takich pojawi się na półkach sklepowych :)

      Usuń