INSTAGRAM

piątek, 27 marca 2015

Makaron z duszonymi warzywami

Witam Wszystkich

Dawno nie gościł u mnie makaron, stąd też zrodził się pomysł 
na makaron z duszonymi warzywami, jako iż wiosna nastała 
w moim mniemaniu już na dobre. A skoro wiosna to kolory zaczynają otaczać nas w około, dlatego warzywa jeszcze bardziej przyciągają naszą uwagę.

Potrzebne Nam będą:


Składniki na porcje dla 4 osób

  • 500g makaronu
  • sól
  • 2 ząbki czosnku
  • oliwa z oliwek
  • 2 czerwone papryki
  • 4 marchewki
  • 2 buraki
  • suszona bazylia
  • tymianek
  • majranek
  • zioła prowansalskie

Czosnek drobno siekamy następnie smażymy na odrobinie oliwy, tymczasem makaron gotujemy w osolonej wodzie.


Obrane marchewki i buraki kroimy w kostkę, a papryki oczyszczamy z gniazda i także kroimy w kostkę, po czym dodajemy do smażonego czosnku.


Warzywa dusimy pod przykryciem około 25 minut.
Na koniec dodajemy przyprawy i dokładnie mieszamy. Makaron wykładamy na talerze na wierzchu umieszczając duszone warzywa.




36 komentarzy:

  1. Pysznie to wygląda, buraczek mniam : ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stwierdziłem, że nie doceniałem wcześniej tak tego warzywa :)

      Usuń
  2. Z dodaniem buraka mnie trochę zaskoczyłeś, ponieważ robię podobne danie i nigdy nie dodawałam do niego tego zacnego warzywka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A burak naprawdę mnie zaskoczył i chętniej używam go w kuchni :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Kolory zawsze bardziej zachęcają do zjedzenia :)

      Usuń
  4. Mam ochotę :) Pysznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł na obiadek z popularnych składników:) Przyznam szczerze, że w moim domu utarło się, że makaron jest na słodko lub z mięsem drobiowym i warzywami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś makaron w wersji na słodko odszedł u mnie trochę w zapomnienie

      Usuń
  6. Mmmmm, nie ma to ja ogrom warzyw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Danie super. Na dodanie buraka bym nie wpadła. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na początku nie przypuszczałem, że burak może się tak fajnie sprawdzić :)

      Usuń
  8. gdyby nie to, że obiad mam już w piekarniku pokusiłabym się o zrobienie takiego makaronu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie dania i robię podobne bardzo często, ale nigdy nie dodawałam do nich buraka i chyba czas to zmienić, bo widzę, że pasuje wspaniale :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super właśnie takie dania bardzo lubię. Pyszne :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo smacznie wygląda, czesto sięgam po takie rozwiązania na szybki obiadek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasu co raz mniej, dlatego trzeba jakoś sobie radzić :)

      Usuń
  12. Uwielbiam makaron z duszonymi warzywami. :) Papryka najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papryka nadaje fantastycznego smaku całości :)

      Usuń
  13. mmm.... uwielbiam takie dania!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wolałabym z ryżem, ale kolory warzyw bardzo mi się podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobrze wygląda :) Z chęcią byśmy takie danie spróbowały :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Zwykły burak, ale jednak jeszcze może zaciekawić, to cieszy :)

      Usuń
  17. Zrobię sobie taki makaron, bo widzę, że z moim zdolnościami kulinarnymi sobie poradzę. Buraczek wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie jadłam makaronu z buraczkami. Ciekawe danie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam nie doceniałem buraków do momentu zrobienia tego dania :)

      Usuń