INSTAGRAM

sobota, 30 maja 2015

Noże Victorinox

Witam Wszystkich

Każdy z nas lubi w swojej kuchni korzystać z takich przyrządów, akcesoriów i naczyń na których może polegać. 
Przede wszystkim liczy się komfort użytkowania i dobra jakość produktu. Dzisiaj zapraszam Was na recenzję dwóch noży firmy Victorinox, które jakiś czas temu wzbogaciły zbiór noży używanych przeze mnie w kuchni. 


Wyglądem noże nie wyróżniają się szczególnie z pośród całej masy innych noży dostępnych na rynku. Ostrze wykonane ze stali nie rdzewnej, natomiast rękojeść z polipropylenu czyli tworzywa sztucznego. Dzięki temu noże są bardzo lekkie, a kształt rękojeści sprawia, że noże dobrze leżą w dłoni. Noże możecie nabyć w sklepie internetowym ostry-sklep.pl, gdzie znajdziecie przeróżne rodzaje noży.


Pierwszy z noży to nóż do obierania z ząbkami. Sprawdza się nie tylko podczas obierania warzyw i owoców, ale także w ich krojeniu. Bardzo ostre ostrze bez problemu radzi sobie z warzywami przez co krojenie staje się przyjemne.


W dotychczasowym użytkowaniu stał się jednym z moich ulubionych noży, i jak na razie nie mam żadnych zarzutów pod jego adresem. 


Drugi z noży to nóż wielofunkcyjny przeze mnie zaklasyfikowany jako nóż w sam raz do pieczywa. Dzięki ząbkowanemu ostrzu
 i zaokrąglonemu końcowi ostrza nóż dobrze radzi sobie 
z pieczywem nie stwarzając przy tym kłopotów. 


Podsumowując noże firmy Victorinox reprezentują średnią półkę tego typu produktów, uwzględniając przy tym  cenę jak i jakość, która jest całkiem dobra jak na produkty w tej kategorii. Sprawdzają się dobrze w kuchni i myślę, że to jest najważniejszy wyznacznik tego, że warto mieć taki nóż w swojej kuchni chociażby do krojenia pomidora, obierania warzyw czy krojenia pieczywa. 


16 komentarzy:

  1. Dobry nóż to podstawa !! Ważne, że sa ostre i na tej ostrości nie tracą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wygląd ważny ^^, ale niezawodność w kuchni ważniejsza :)

      Usuń
  3. Mamie bym kupiła zawsze narzeka,że ma tępe noże w kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najgorsze co może być jak się ma tępe noże, zawsze mnie taki nóż irytował, haha

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie tylko wyglądają, ale i takie są, co potwierdzom nawet moje palce po chwili nie uwagi, haha

      Usuń
  5. Recenzja noża, a mi się zachciało jeść :D

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ^^ pewnie zjesz sobie coś pysznego :D

      Usuń
  6. Najważniejsze, że sprawdzają się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry nóż jest ważny. Ja już od dłuższego czasu używam noży Fiskars i całkiem jestem z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to będę musiał jakieś nabyć do mojej kuchni :)

      Usuń
  8. Też dostałam je do testów i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń