Mój Instagram

niedziela, 14 czerwca 2015

Omlet z papryką i rzeżuchą

Witam Wszystkich Serdecznie

Rano na dzień dobry powitał mnie dzisiaj przyjemny chłodek, 
który dochodził z uchylonego okna, a wraz z nim poranny śpiew ptaków witających nowy dzień. Chwila zachwytu za mną, 
no to kierunek kuchnia, a skoro poranek tak mnie urzekł to czas na śniadanie, które zapewni dawkę energii na dobry początek dnia, dlatego dzisiaj zrobimy omlet. Omlet już raz u mnie gościł, 
ale tym razem przedstawiam Wam inną propozycję z papryką konserwową i rzeżuchą.

Potrzebne Nam będą:




Składniki na omlet dla 2 osób

  • 3 jajka 
  • odrobina masła
  • 2 kawałki papryki konserwowej
  • garść świeżej rzeżuchy
  • sól
  • słodka papryka sproszkowana
  • odrobina masła

Do talerza wbijamy jajka i roztrzepujemy, następnie dodajemy odrobinę soli i słodkiej papryki sproszkowanej i ponownie roztrzepujemy starając się wprowadzić jak najwięcej pęcherzyków powietrza.


Następnie na patelnię dajemy odrobinę masła i chwilę po tym wlewamy roztrzepane jajko.


Smażymy jednej stronie, a gdy jajko się zetnie obracamy na drugą 
i po chwili zdejmujemy z ognia.


Paprykę konserwową kroimy w kostkę i umieszczają ją na wierzchu omletu wraz ze świeżą rzeżuchą. Do naszego omletu wystarczy kawałek ulubionego pieczywa i śniadanie gotowe. 

32 komentarze:

  1. Mniam! Z wielką chęcią sama zrobię taki omlet. :)

    Ps. Fajna bluza! Mam taką samą. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omlet to świetna sprawa na śniadanie :) Ps. bluza skradła moje serce od pierwszego wejrzenia, haha ^^

      Usuń
  2. No popatrz, my rzeżuchę mamy tylko z okazji świąt xD A przydałaby się teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O tej porze roku do wykorzystania aż się prosi świeża papryka ;). Ale konserwową też lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda mi było marnować konserwowej papryki i wyrzucić, dlatego wolałem ją wykorzystać :)

      Usuń
  4. Pychotka, ile bym dała żeby ktoś mi taki omlecik zrobił na śniadanko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam bym chciał czasem by rano ktoś mnie taki zrobił :)

      Usuń
  5. Nowy nagłówek jest świetny <3 I ta bluza! :D
    Lubię zjeść czasem takiego omleta, ale słodkie poranki wygrywają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczerze mówiąc jak się tak zastanawiam czy słone czy słodkie poranki to raz mam tak, a raz tak zależy od dnia :) Ps. Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  6. bardzo lubię omlety, zdarzają się właśnie weekendową porą, kiedy to mam więcej czasu na celebrowanie śniadania - rzeżuchę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj znam to, choć u mnie niestety niekoniecznie to są weekendowe śniadania

      Usuń
  7. Widzę go u siebie na 2 sniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może zamiast papryki dodałabym coś innego, ale chętnie bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Intrygujące połączenie! BTW świetna bluza! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam, musi być pyszne!

    Zapraszam do mnie na rozdanie kosmetyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie jadłam omleta, a Twój wygląda bardzo smacznie :) Tylko papryke bym zamieniła na świeżą bo konserwowej nie lubię :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Schrupałabym ten omlet, wygląda bardzo apetycznie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń