Mój Instagram

środa, 19 sierpnia 2015

Babeczki cynamonowe z malinami i jagodami

Witajcie Moi Drodzy

Uwielbiają je wszyscy, nie raz zaskakują fantazją twórcy, 
który pozwolił się jej ponieść a mianowicie babeczki. Mnogość wariantów babeczek końca nie ma, ja jednak obstaję 
przy tym bez lukrowych szaleństw Dzisiaj proponuję Wam babeczki cynamonowe z malinami i jagodami bez użycia masła, no może poza nasmarowaniem formy.

Potrzebne składniki:


Składniki na 12 babeczek

  • 1,5 szklanki mąki pszennej
  • 2 łyżki mąki kasztanowej
  • 0,5 szklanki cukru trzcinowego
  • łyżeczka proszku do pieczenia
  • jajko
  • 2 łyżeczki cynamonu
  • 350g jogurtu naturalnego
  • cukier puder
  • garść malin
  • garść jagód

Do jednej miski dodajemy mąkę pszenną, mąkę kasztanową, 
którą najlepiej przesiać, cukier trzcinowy, cynamon i proszek 
do pieczenia. Natomiast do drugiej mniejszej jogurt naturalny i jajko.


Zawartość jednej i drugiej miski mieszamy, po czym mokre składniki przelewamy do suchych.



Mieszamy dokładnie do uzyskania jednolitej konsystencji masy.


Następnie w nasmarowanych masłem foremkach umieszczamy ciasto 
i na wierzchu owoce.


Formę wkładamy do piekarnika nagrzanego do 180 stopni i pieczemy przez około 20 minut.


Upieczone babeczki posypujemy jeszcze cukrem pudrem i mamy trochę słodkości dla siebie i bliskich. 

38 komentarzy:

  1. Wyglądają smacznie, szkoda że nie można ich spróbować przez monitor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie może kiedyś i do tego dojdzie, bo technologia stara gna do przodu :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się i w miarę szybkie do przygotowania :)

      Usuń
  3. coś zdecydowanie dla mnie :) Pycha

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Koniecznie, bo warto wykorzystać jeszcze letnie maliny :)

      Usuń
  5. Bardzo mi się podoba pomysł, babeczek z owocami nigdy za wiele. Twoje wyglądają naprawdę zachęcająco. I jeszcze ten cynamon! :)
    A gdyby do pieczenia użyć papilotek, to całość zupełnie nie potrzebuje masła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kwestii papilotek to jednak ja jestem zwolennikiem foremek, bo nadają się do użytku na długie lata :)

      Usuń
  6. Ostatnio robiłam z jagodami, też pyszne wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie owocowe to ja uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Mam tak samo, i aż się dziwię sobie, że jako dziecko za nim nie przepadałem :)

      Usuń
  9. Babeczki wszelkiego rodzaju i te na słodko i słono nigdy się nie znudzą :D Te maleństwa pochłonęłybyśmy w 5 minut :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest w nich najlepsze, że jest tak wiele rodzai i kombinacji smakowych ^^

      Usuń
  10. Uwielbiam takie babeczki! Zwłaszcza z sezonowymi owocami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest najlepsze w lecie, że jest dostęp do świeżych warzyw i owoców :)

      Usuń
  11. Cudowne babeczki, super wyglądają, a muszą smakować jeszcze lepiej! Nie mam niestety mąki kasztanowej, postaram się ja gdzieś znaleźć, a jak nie to zamówię przez internet, bo bardzo mnie kuszą te ciasteczka! :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat znalazłem mąkę kasztanową w Organic Farma Zdrowia, tam można dostać wiele takich perełek ^^

      Usuń
  12. Coś wspaniałego...zjadłabym ich tonę! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muffinki to zawsze dobry pomysł! :) Twoje wyglądają niezwykle apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają smakowicie. Ja bardzo lubię jagodowe, jakie zawsze robią dziadkowie koleżanki, jak jest się u nich na działce. Pycha. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe! Zjadłabym je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, chyba muszę zacząć więcej babeczek piec :)

      Usuń
  16. Także wolę babeczki bez kremowych dekoracji, chociażby dlatego, że później trudno się za nie zabrać. Chyba że przy pomocy łyżeczki (: Ja robię jedynie z malinami, ale za to czekoladowe (:

    OdpowiedzUsuń