INSTAGRAM

piątek, 6 listopada 2015

Czekoladowe babeczki

Witajcie Moi Drodzy

Ostatnio babeczki zawładnęły moimi myślami, bo nie dość, 
że wszystkie w przygotowaniu to do tego pyszne i słodkie, 
co jest chyba najważniejsze w ich istocie. Tym razem ochotę 
na babeczki postanowiłem połączyć z czekoladą od której uwolnić się nie potrafię, choćbym nie wiem jak się starał to i tak koniec końców ją zajadam. Dla mnie jest nie raz najlepszą opcją na poprawę humoru. 

Potrzebne składniki:


składniki na 12 babeczek

  • 2 szklanki mąki pszennej
  • jajko
  • 3/4 szklanki cukru trzcinowego
  • tabliczka mlecznej czekolady
  • tabliczka gorzkiej czekolady
  • 3 łyżki kakao
  • łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 szklanka mleka
  • 3/4 szklanki oleju rzepakowego

Do jednej miski wsypujemy suche składniki czyli mąkę, cukier 
i proszek do pieczenia, po czym mieszamy. Do drugiej mniejszej miski wlewamy mleko i olej rzepakowy, dodajemy jajko i mieszamy 
do uzyskania jednolitej konsystencji.


Łączymy suche i mokre składniki i dokładnie mieszamy.


Do masy dodajemy startą czekoladę, kawałki czekolady i kakao.


Dokładnie mieszamy, i umieszczamy masę w nasmarowanych masłem foremkach.


Blachę umieszczamy w piekarniku nagrzanym do 180 stopni 
i pieczemy przez około 20 minut.


Wyjmujemy z pieca Nasze babeczki i po chwili wystygnięcia możemy zajadać czekoladowe pyszności, które każdemu poprawią humor.




20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. :), takie słodkości tylko potęgują moje uwielbienie do czekolady ^^

      Usuń
  2. uwielbiam muffinki. :) Pysznie się prezentują!

    Zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja też, i jak tu nie pozwalać sobie na ich pieczenie ^^

      Usuń
  4. Nie ma jak czekolada... A czekoladowe babeczki jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się od czekolady uwolnić się nie można ^

      Usuń
  5. Takie babeczki to mogłabym zjeść w każdej ilości :D Pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :), u mnie w domu długo na talerzu nie zostają ^^ haha

      Usuń
  6. wyglądają pysznie ;D
    zapraszam do mnie http://agatartist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń