INSTAGRAM

czwartek, 24 grudnia 2015

Nakrycie świątecznego stołu

Witam Wszystkich Serdecznie

Dzień Wigilii, kolejne Święta Bożego Narodzenia długo wyczekiwane nareszcie są. Pachnąca choinka, rodzinne grono i wyśmienite potrawy to najczęstsze skojarzenia ze świętami. Stół, dlatego też jest ważnym elementem tych świąt, ponieważ zasiadamy przy nim wszyscy 
wraz z bliskimi, aby wszystkie troski i zmartwienia życia codziennego 
na tę chwilę zostawić gdzieś za nami. Zazwyczaj kojarzy nam się 
z bogactwem zdobień zastawy i tekstyliów, ale postawiłem w tym roku na nieco prostszą wersję.


Stół przykryłem ciemnoszarym żakardowym obrusem, aby nie było jednak zbyt ciemno na środku umieściłem jasnoszary filcowy bieżnik 
w białe gwiazdki. Nie mogło zabraknąć patery z talerzami w kształcie gwiazd, która w sam raz nadaje się na słodkości i bakalie 
na świątecznym stole.


Moją uwagę zwróciła drewniana choinka ze złotym brokatem, 
a do kompletu jeszcze świeczniki w kształcie gwiazdek no i oczywiście świeczka w szklanym naczyniu w kształcie gwiazdy.


Biała zastawa nie tylko będzie się świetnie prezentować na tle ciemnoszarego obrusu, rozjaśni całość, ale i przywodzi na myśl biały śnieg, którego niestety od kilku lat nie ma na Święta Bożego Narodzenia. Białe serwetki ze złotymi bombkami nawiązują 
do drewnianych dekoracji ze złotym brokatem. 


Aluminiowy talerz w kształcie choinki będzie w sam raz na owoce lub domowe ciasteczka. 


Niewiele wystarczy, aby nasz stół nabrał świątecznego charakteru 
i cieszył nasze oczy.


Na koniec wystarczy dodać nasze ulubione owoce, ciasteczka i bakalie, a stół będzie wyglądał zdecydowanie efektowniej.


Korzystając z okazji chciałbym życzyć Wam wszystkiego dobrego, zdrowia, szczęścia i abyście nie bali się realizować swoich marzeń. 





24 komentarze:

  1. Przepiękne nakrycie, bardzo estetyczne :) A słodkości pewnie szybko zostały zjedzone bo tak pięknie podane :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a co do słodkości to trudno tylko na nie patrzeć, trzeba zjeść :D

      Usuń
  2. Ta dwustopniowa patera w kształcie gwiazdy jest przepiękna :D U nas królują czerwono-złote kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu jak tylko ją zobaczyłem wiedziałem, że muszę ją mieć :D

      Usuń
  3. patera w kształcie gwiazdy to jest coś cudownego ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosnych Świąt w cieple rodziny,
    pięknie pachnącej choinki,
    zdrowia i energii na co dzień
    oraz dużo uśmiechu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych, Wesołych Świąt, spełnienia marzeń, samych sukcesów i realizacji celów oraz wszystkiego najlepszego Nowym Roku.:-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję, że coś tam mi się uda :)

      Usuń
  6. Podoba mi się.
    Chciałabym taki talerz w kształcie choinki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo pomyślałem jak go ujrzałem w sklepie :)

      Usuń
  7. Biała zastawa jest kalsyczna i zawsze nadaje szyku, świetny blog - widać że dbasz o każdy detal. Obserwuję i życzę wesołych, pełnych uśmiechu Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, i przyznam szczerze, że jakoś tej białej zastawy mam najwięcej w domu :)

      Usuń
  8. Pięknie, stylowo i bardzo bożonarodzeniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne dekoracje, jestem nimi zauroczona :) Mam taką świeczkę - szklaną gwiazdkę z KiKa, mam też szarą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to widzę, że nie tylko ja w KiK'u się obkupiłem :)

      Usuń
  10. Jak to wszystko idealnie dobrane! Cudownie! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Troszkę problem ze składnią w zdaniu, ale blog świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuję nad tym, aby w przyszłości pisać lepiej :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na święta wypada się postarać :)

      Usuń