INSTAGRAM

piątek, 29 stycznia 2016

Pojemniki do przechowywania żywności

Cześć Wszystkim

Kuchnia to jedno z moich ulubionych pomieszczeń w mieszkaniu, ponieważ mogę ugotować to na co tylko mam ochotę i przy tym miło spędzić czas. Muszę się Wam przyznać, że odkąd tylko pamiętam zawsze podobały mi się pojemniki stojące dumnie na blacie 
lub półkach właśnie w kuchni. Szklane, ceramiczne czy też plastikowe nadają kuchni przytulności i sprawiają, że w takiej kuchni chce się przebywać. Takie elementy sprawią, iż kuchnia od razu kojarzy nam się z pysznym domowym jedzeniem czyli staje się swoistą kuźnią smaku, której co raz bardziej łakniemy w świecie przepełnionym chemią. 


Zacznę od tych wszechobecnych w dzisiejszych czasach,
 czyli pojemników plastikowych, które są przede wszystkich lekkie 
i tańsze od ceramicznych czy szklanych odpowiedników. Plastikowe pojemniki same w sobie nie mają wielkiego uroku, jednak wszystko zmienia się po napełnieniu ich. Ja używam ich głównie 
do przechowywania płatków czy musli.



Przeźroczyste szklane pojemniki podobnie jak te plastikowe same 
w sobie nie są niczym szczególnym, jednak mnogość kształtów 
w połączeniu z ich napełnieniem gwarantuje pożądany efekt. 
W szklanych pojemnikach najchętniej przechowuję makarony, mąkę, bułkę tartą, nasiona czy też kakao.



Do moich ulubionych szklanych pojemników zdecydowanie należą te 
z napisem lub grafiką. 



Ceramiczne pojemniki to niewątpliwie te najbardziej efektowne, mnogość kształtów, ciekawe wykończenie, przeróżne zamknięcia, ciekawe grafiki i napisy od stylowych po takie wywołujące uśmiech 
na twarzy. W takich pojemnikach zazwyczaj przechowuję mąki, cukier czy kawę, te najmniejsze z powodzeniem mogą posłużyć nam 
jako cukierniczka. Zaletą takich pojemników jest, także uszczelka zamontowana do wieka, która zapewnia szczelność przechowywania.



Wielbiciele gotowania jak i pieczenia z pewnością ucieszą się z takich pojemników na prezent. W ofercie wielu marek oferujących rzeczy 
do domu i kuchni jest mnóstwo takich pojemników, więc każdy 
z pewnością znajdzie coś dla siebie. Pamiętajmy jednak o tym, 
że nie zawsze musimy kupować takie pojemniki, bo nie raz natrafiamy na słoik w ciekawym kształcie, który także będzie się wspaniale prezentował. 






54 komentarze:

  1. na ostatnim zdjeciu te pojemnik z krową to chyba po solii do kąpielii ? bo mam identyczny w łazience :D
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, tak mi się spodobał, że gdy jak się skończyła przeszedł do wyposażenia kuchni :D

      Usuń
    2. Trzeba jakoś sobie radzić :)

      Usuń
  2. Lubię takie pojemniki, podobają mi się, a i o żywność jestem wtedy spokojniejsza.
    Muszę zainwestować kiedyś w cały komplet.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piąte zdjęcie to mój faworyt :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te z przedostatniego zdjęcia, takie retro, to moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pojemniki w kuchni,to niezastąpiona rzecz. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też lubię takie ozdobne pojemniczki :) kilka mam takich samych jak Ty :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie czasy wszystko wszędzie dostępne :D

      Usuń
  7. Uwielbiam te serię z Home Sweet Home:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :), mam z niej nie tylko pojemniki :)

      Usuń
  8. Bardzo lubię takie ozdobne pojemniczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cieszę oko, więc nie można ich nie lubić :)

      Usuń
  9. Jak ja uwielbiam takie pojemniki użyte w kuchni. Rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby takie zwykłe pojemniki a jak ładnie mogą wpasować się do wystroju kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, a warto trochę swoją własną kuchnię dopieścić :D

      Usuń
  11. Musze właśnie w jakieś zainwestować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo jakoś tak kuchnia przytulniej z nimi wygląda i od razu przywodzi na myśl jedzenie :D

      Usuń
  12. Jej, spora kolekcja.
    Kilka z nich widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam słabość do nabywania rzeczy, które mi się podobają, haha :)

      Usuń
  13. Ja mam pojemnikową obsesję. :D
    Bardzo przypadł mi do gustu ten łaciaty z ostatniego zdjęcia. :) Można wiedzieć, skąd go masz? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten łaciaty pojemnik jest po soli do kąpieli firmy Dairy Fun :)

      Usuń
  14. fajne pojemniki do płatków przechowywania:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyobrażam sobie, że mógłbym ich teraz nie mieć :)

      Usuń
  15. Takie pojemniki to fajna sprawa, sama mam kilka :D twoja kolekcja jest świetna, najbardziej podobają mi się te ostanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam do nich słabość, więc jak widzę jakiś warty uwagi to później znajduje się on w mojej kuchni :)

      Usuń
  16. Pojemnik z krową najlepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam jak wszystko jest tak ładnie posegregowane, ułatwia to życie a jednocześnie super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. też jestem maniaczką kuchennych pudełek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kolekcja. Mam słabość do pojemników, ale nie w wykorzystuję ich w kuchni, ale do innych celów. Ostatnio znalazłam używane dwa pojemniki na spaghetti i przechowuję w nich muszle. Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe zastosowanie pojemników, jestem przekonany, że efekt jest cudowny :D

      Usuń
  20. normalnie przestraszyłabym się, że ktoś mi się włamał do aka i pojemniki podwędził, ale chyba można Ci ufać? :D Też mam ten słoik z krówką... no dobra... moja mama go ma :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że można mi zaufać :) Widzę, że ten łaciaty z krówką jest popularny :D

      Usuń
    2. ba, celebryci tak mają ;)

      Usuń
    3. W życiu bym nie przypuścił, że akurat ten pojemnik będzie taki popularny :D

      Usuń
  21. ja też uwielbiam pojemniki kuchenne, ostatnio miałam bzika na słoiki z korkową zatyczką zamiast zakrętki, fajnie to wygląda- ale jedno mi się nie podoba- wszędobylskie angielskie napisy...czy nie ładniej by było mieć na słoiku napisane "mój słodki dom", albo po prostu "sól", "cukier"? nasz polski język taki piękny jest przecież:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam bym chętnie się zaopatrzył w te słoiki z korkową zatyczką, bo już się do nich raz przymierzałem :D A co do napisów na słoikach to sam się ostatnio zastanawiałem, dlaczego nie ma w polskiej wersji językowej, ale powszechnie dostępnych sklepach można znaleźć tylko takie z napisami po angielsku :/

      Usuń
  22. no i dlatego nie chodzę często do takich sklepów, gdzie są takie pojemniczki, bo co chwile mi się coś podoba :P i ciągle bym coś nowego kupowała :D nowości zawsze kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie kuszą, jednak trudno mi omijać takie sklepy, haha

      Usuń
  23. Super kolekcja, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę czasu mi zajęło zebranie takiej kolekcji :)

      Usuń
  24. Pojemniki lepiej wyglądają, bo nie posiadają firmowego logo produktów, które mamy pod ręką. A jeżeli możemy je dopasować do wystroju i własnego gustu, to tym bardziej lepiej się w nie zaopatrzyć. Krówka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń