INSTAGRAM

środa, 20 stycznia 2016

Styczniowy outfit

Witam Wszystkich Serdecznie

Styczeń przyniósł ze sobą w pakiecie mrozy i trochę białej pokrywy 
i zakończył tzw. "pseudo zimę", którą mieliśmy dotychczas. Przyznam się szczerze, że nie przepadam za mrozem i czym prędzej wyjąłem 
z mojej szafy cieplejsze ubrania. Zdaję sobie jednak sprawę z faktu, 
iż konieczność ubrania się ciepło dla wielu wiąże się z dylematem, 
jak dobrze wyglądać, a przy tym nie wymarznąć na zewnątrz. 
Dzisiaj mam dla Was moją propozycję na mrozy z kożuchem w roli głównej.


Czapka (Reserved) bez wątpienia przyda się w styczniu, bo mróz 
i do tego wiatr dla nikogo nie są przyjemne na dłuższą metę.


Kurtka (Carry) czyli ciepły kożuch i oczywiście sztuczny, 
co w dzisiejszych czasach jest już normą. 



Niewątpliwą zaletą tego kożucha jest wysoki kołnierz okrywający szyję, dzięki czemu kożuch jest szczelniejszy. 



Zieleń w tym sezonie w odcieniach od oliwki, przez zgniłą zieleń 
po zieleń butelkową widocznie zaznaczyła swoją obecność w ofercie różnych marek. Postawiłem na sweter (Calliope) z kołnierzem 
jak w golfie, co w połączeniu z wysokim kołnierzem kurtki 
w zupełności chroni szyję przed zimnej. Warty uwagi jest,
 także ciekawy splot do których mam słabość.



Rękawiczki (New Yorker) to nawiązanie kolorystyczne do czapki.


Szare spodnie (Oodji) mają za zadanie rozjaśnić cały outfit 
czyli są swego rodzaju przeciwwagą dla ciemniejszej góry outfitu. Szarość również należy do często pojawiających się kolorów w sezonie zimowym.



Pasek (Oodji) to przejście kolorystyczne do kurtki i butów, 
takie zabiegi sprawiają, iż wszystko w zestawieniu ze sobą tworzy zgraną całość.



Całość dopełniają skórzane botki (Lasocki) w odcieniu brązu nawiązującego do kurtki i paska. Buty są nie tylko wygodne, 
ale także zapewniają stabilność kostkom, co w zimie jest przydatne 
i zmniejsza ryzyko kontuzji.  



W takim zestawie zimowy spacer wcale nie musi się wiązać 
z doskwierającym zimnem, a z pewnością pozwoli cieszyć się 
z zimowej aury.






44 komentarze:

  1. No i pięknie, sweterek super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dla mnie to jeden z takich niezastąpionych zimą :)

      Usuń
  3. Doczekałam się :D ekstra :D sweter i kożuch ekstra :) świetna stylówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ale to bardzo nie lubimy zimna i najchętniej całą zimę przechodziłybyśmy w jednym najcieplejszym swetrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że taki jest, bo nie raz mam wrażenie, że trochę trzeba się naszukać, żeby taki znaleźć :)

      Usuń
  5. Fajne zestawienie, najbardziej podoba mi się sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo za tak dokładny opis! :) Drobne szczegóły mają wielką siłę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się ubrać w słowa to, czym ja się kieruję przy budowie outfitu :)

      Usuń
  7. Świetnie zimowo ! :) Chociaż osobiście nie lubię tej pory roku bo ziiiimno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za nią nie przepadam, ale uniknąć zimy się nie da, więc jedyne co można ciepło się ubrać :)

      Usuń
  8. Bardzo fajny kożuch :0 Całość naprawdę fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest nieźle.
    Mam sweterek podobnego koloru. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, lubię taki odcień zieleni :)

      Usuń
  10. Wyglądasz super.Fajny masz styl.Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wygląda połączenie butelkowej zieleni z szarością. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna zimowa stylizacja, całość wygląda super :) I duży plus za dokładny opis :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), uważam, że same zdjęcia to nie wszystko, dlatego staram się opisać co i jak i dlaczego :)

      Usuń
  13. Mam dość parek, spodni dla powodzian, full capów, nerek, obciskających krocza dzinsowych rurek, legginso-dresów oraz tego, że co drugi młodzieniec wygląda tak samo... Duuuży plus za klasykę i styl!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super-ciepło i bardzo stylowo :) Bardzo mi się podoba takie zestawienie kolorów, zwłaszcza ta zieleń! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten sweter bardzo mi się podoba, po pierwsze ze względu na kolor, ale też ten splot jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo elegancka stylizacja, świeża i na czasie. Kożuszek moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), lubię nosić ten kożuch, ale zimy jakoś aktualnie brak

      Usuń
  17. no i fajnie stylowo ubrany młody mężczyzna na zimowej otoczce :D Czego żądać więcej ;) Może kakao na rozgrzanie jedynie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak chętnie, bym się napił kakao ^^

      Usuń