Mój Instagram

poniedziałek, 7 marca 2016

Dodatki do domu z sowami

Cześć Wszystkim

Dodatki do domu cieszą się przez nas co raz większym zainteresowaniem, dlatego też znane sieci oferujące rzeczy do domu, jak i co raz częściej odzieżówki mogą poszczycić stale poszerzaną ofertą takowych akcesoriów. Jednym z chętnie wykorzystywanych motywów przy tworzeniu takowych dodatków stała się sowa, 
która dotychczas kojarzyła się głównie z mądrością i magią, 
aniżeli samymi wnętrzami. 


Cukierniczka w kształcie sowy (Home & You) urzekła mnie jak tylko ją zobaczyłem. Niewątpliwie zaletą tego dodatku jest funkcja cukierniczki połączona z nienagannym designem, za sprawą którego żal byłoby ją schować do szafki kuchennej, dlatego najlepiej prezentuje się 
w pokoju dziennym lub jadalni.



Miseczka w kształcie sowy (Home & You) w sam raz na coś 
do schrupania lub jakieś drobne słodkości. Na moim stole jest stałym bywalcem, ponieważ jest świetną alternatywą dla tradycyjnych miseczek.



Zakupowe szaleństwa, jednak niejednokrotnie mogą nadszarpnąć nasze oszczędności, dlatego tutaj z pomocą przychodzi nam skarbonka sowa (no name). Zdobyłem ją w jakiś sklepie z drobiazgami, a urzekła mnie przede wszystkim kształtem przypominającym szyszkę.


Sowa jako ramka na zdjęcie (New Look) nadaje się na biurko 
jak i komodę, a widzę ją także jako dobrą opcję na prezent.



Wisząca ozdoba z dzwonkiem (Pepco) na taki drobiazg warto znaleźć miejsce w naszych czterech kątach. U mnie wisi przyczepiona do półki, a i na choince świetnie się prezentuje.



Plakat z sową zbudowaną z ziaren kawy i filiżanek (Leroy Merlin) włożony do antyramy, ujął mnie właśnie tymi ziarnami kawy, 
pomimo iż kawy nie piję.  Ta sowa nadaje się nie tylko do pokoju, 
ale i do kuchni, a jeszcze bardziej to kojarzy mi się z kawoszami. Oczy z filiżanek z kawą przyciągają uwagę i nie pozwalają przejść obok 
bez zwrócenia uwagi na sowę.



40 komentarzy:

  1. Urocze są te sowy :-) Bardzo podoba mi się sowi motyw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się do niego przekonałem, nawet bardzo :)

      Usuń
  2. Kocham sowy !!! Wszystkie są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kawowa i szyszkowa sowa rządzą, ale ładne są wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawowa w sumie zapoczątkowała mój zbiór sów :)

      Usuń
  4. Sówki bardzo fajne i przyjemne dodatki. Coraz więcej pojawia się ich także w biżuterii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, i ubrania też się z nimi pojawiają :)

      Usuń
  5. ooo to ta sowa z nagłówkowego zdjęcia! nie wiedziałam że to filiżanki i ziarenka kawy! świetny plakat!
    Moda na sowy trwa w najlepsze- w sumie nie wiem skąd się to wzięło hehe- ja fanką sów nie jestem- ja od urodzenia dosłownie jestem kociarą i jeśli już mam kupić coś co przybiera jakąś konkretną formę to to będzie filiżanka w koty, kolczyki w koty, kocie magnesy na lodówkę itp:) także ten...mam kota na punkcie kota- ale twoja kolekcja sówek bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczerze mówiąc to mam po prostu słabość do różnych przedmiotów i ubrań, szukam zazwyczaj czegoś co będzie moim zdaniem ładne i ciekawe :D

      Usuń
  6. Najbardziej podoba mi się miseczka. Ale cukiernica też ciekawa. Lubię, kiedy przedmioty użytku codziennego wyglądają niecodziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też takie lubię, a że wybór w dzisiejszych czasach jest tak wielki to każdy może coś dla siebie znaleźć :)

      Usuń
  7. Oryginalne i urocze sówki :) Chyba nie doczekamy się tego żeby takie rzeczy do domu były też w kształtach pand :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem i przed pandami będzie taki moment, kiedy zaleją półki sklepowe pod różną postacią :)

      Usuń
    2. A to trzymaj kciuki bo pomysły na to są ;D

      Usuń
  8. Wspaniała kolekcja! Ja jakoś nie zbieram niczego, ani sów, ani z kotami, ale lubię oglądać takie zbiory ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie traktuję tego jako zbierani, tylko lubię mieć wybór co do przedmiotów, którymi dekoruję wnętrza lub stół :)

      Usuń
  9. Bardzo mi się podobają te sówki :-) fajnie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, i cieszę się, że można w dzisiejszych czasach takowe zdobyć :)

      Usuń
  10. Uwielbiam sowy, lubię mieć nimi udekorowane wnętrze.
    Pozdrawiam i obserwuję!

    https://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny zbiór.Mam białą koszulę w malutkie sówki, kubek z tesco z sową, naszyjnik z sową i tyle. Aha mieszkam w okolicy parku krajobrazowego i słyszę sowy w nocy jak się nawołują. Można się przestraszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszula w sówki musi wyglądać fantastycznie ^^, a tego parku krajobrazowego to zazdroszczę :D

      Usuń
  12. Super. Bardzo mi się podoba motyw ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam posty tego typu! Sowa cukierniczka zupełnie mnie urzekła. Bardzo sposobała mi się ta zawieszka z dzwoneczkiem na końcu. Faktycznie, w sklepach coraz częściej spotykam dekoracje inspirowane sowami, widzę, że Ty jesteś prawdziwym sowo-maniakiem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że lubię różne motywy pojawiające się w dodatkach do wnętrz :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. To może i na mnie spłynie za ich sprawą trochę więcej mądrości :)

      Usuń
  15. Sowy każdej przestrzeni dodają uroku ;)

    OdpowiedzUsuń