INSTAGRAM

wtorek, 15 marca 2016

Finał wyprzedaży zimowych

Witam Wszystkich

Natłok pracy sprawił, że dopiero dzisiaj późnym wieczorem znalazłem czas na podzielenie się z Wami moimi wyprzedażowymi zdobyczami. Okres w którym możemy doposażyć naszą garderobę i trafić na wielkie okazje jest uwielbiany przez zakupomaniaków, do których niestety się zaliczam. Ja natrafiłem na prawdziwe okazje w salonach takich marek jak Bershka, Pull&Bear i New Yorker. 

Sweter, który ożywi nasz codzienny look za sprawą mnogości wzorów, a ponadto świetnie łączy się z trendem na tureckie i retro wzory. Sweter bez wątpienia świetnie prezentuje się ze spodniami w szarości lub granacie. 


(sweter Bershka - 29,90zł)

Granatowe jeansy to must have w każdej garderobie spisują się doskonale na co dzień jak i na półformalne okazje, wszystko zależy 
od tego z czym je zestawimy. Wygodne w noszeniu za sprawą domieszki elastanu. 


(spodnie Bershka - 29,90zł)

Zwykła szara bokserka jest obecna w szafie prawie każdego z nas, 
za sprawą wielkich możliwości wykorzystania. Jeansowa kurtka 
z rękawami jak ze swetra od początku zwróciła moją uwagę za sprawą połączenia jeansu i dzianiny. Wewnątrz docieplona kożuchem będzie 
w sam raz na wiosnę jak i jesień.


(bokserka Bershka - 11,90zł)
(kurtka Bershka - 59,90zł)

Moje uwielbienie do swetrów z różnymi splotami sprawiło, 
iż nie mogłem przejść obojętnie obok tego swetra.


(sweter Pull&Bear - 25,90zł)

Spodnie 3/4 z luźniejszymi nogawkami zachowują formalny charakter w nowoczesnym wydaniu.


(spodnie Pull&Bear - 29,90zł)

Niebiesko-biała koszula w kratę jest w sam raz na co dzień, na uwagę zasługują wstawki na mankietach, które warto pokazać.


(koszula New Yorker - 19,95zł)

Spodnie w delikatną kratę to świetne rozwiązanie dla osób chcących rozpocząć zabawę modą, jednak w bezpiecznej kolorystyce 
i subtelnych wzorach.


(spodnie New Yorker - 39,95zł)

Sportowy look i wygoda stale poszerzają swoje grono zwolenników, dlatego bluzy nie tracą na popularności i mogą poszczycić się co raz ciekawszymi rozwiązaniami. Jednym z moich ulubionych rozwiązań pojawiających się bluzach są zamki pojawiające się po obu bokach bluzy, nadając tym samym ciekawego charakteru bluzom 
i nowoczesności.


(bluza New Yorker - 19,95zł)

28 komentarzy:

  1. Ogólnie fajne ciuchy! Ale kurtka wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ją ujrzałem to wiedziałem jedno: muszę ją mieć :D

      Usuń
  2. ta kurtka i bluza świetnie upolowane !

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mierzyłem ten pierwszy sweter w Bershka ale ze względu na to, że mam bardzo podobny z HM to go nie kupiłem i teraz nie wiem czy nie żałować bo jest na prawdę super! :D

    Pozdrawiam
    www.prusakfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczerze mówiąc jestem nim zachwycony :)

      Usuń
  4. Trzeba przyznać, że ta kurtka zdecydowanie nam się najbardziej podoba :D Bardzo fajne połączenie swetra z dżinsem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od pewnego czasu szukałem kurtki dżinsowej i jak zobaczyłem ją w takim wydaniu to wiedziałem, że to jest to :)

      Usuń
  5. Mnie najbardziej podoba się sweter z Pull&Bear, musztardowy czy miodowy i te spodnie do niego! Reszta zresztą też jest fajna, czyli obłowiłeś się :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to żyłem już w przeświadczeniu, że go nie zdobędę, ale udało się w Gliwicach :)

      Usuń
  6. ale się obłowiłeś! i to za jakie pieniądze! kurcze no że też mój chłop jak są wyprzedaże to w domu siedzi a jak nowa kolekcja to wtedy sobie przypomina że nie ma co na tyłek założyć. PnB to jeden z moich ulubionych sklepów- wiem że i tak mają chińszczyznę ale dużo lepszą jakościowo niż inne sieciówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że o dobrą jakość nie jest łatwo w sieciówkach typu fast fashion, to już jest zarezerwowane dla segmentu premium

      Usuń
  7. Świetne zakupy, a jakie okazje cenowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweter Bershki jest super, te spodnie do niego i kurtka też. Ogólnie spoko zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy, zwłaszcza bluza i koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam bardzo dobry gust. Musztardowy sweter cudo. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), a musztardowy sweter to obecnie jeden z moich ulubionych :D

      Usuń
  11. Fajny ten pierwszy sweter, lubię takie kombinacje. Niezłe zakupy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogę przejść obojętnie obok takich kombinacji :)

      Usuń
  12. Udało ci się "dorwać" na wyprzedaży świetne rzeczy ;)
    Jestem zachwycona spodniami z pull&bear-uwielbiam taki fason u mężczyzn ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to ja bardzo się przekonałem do tego typu spodni:)

      Usuń
  13. uuuu jakie nogi zgrabne niach niach :D

    OdpowiedzUsuń