INSTAGRAM

czwartek, 31 marca 2016

Jeans look

Witam Wszystkich Serdecznie

Wszechobecny w tym sezonie jeans, jak i wreszcie wiosenna pogoda zainspirowały mnie do lżejszej propozycji outfitu. W ofertach znanych marek i sieci znajdziemy wiele ubrań w wersji jeansowej począwszy 
od spodni, spódnic, przez sukienki po koszule, kurtki czy kamizelki. Ponadto tym razem miałem okazję gościć w wyjątkowym miejscu 
na mapie Chorzowa w Boutique Cafe Botanica, gdzie serwują nie tylko dobrą kawę, ale i własnej roboty wypieki. Efekty zdjęć łączących moją stylizacje i to niezwykłe miejsce zobaczcie sami. 


W błękitnym odcieniu jeansu koszula (Pull&Bear) rozjaśnia cały zestaw, jest także luźniejsza jako przeciwwaga dla dopasowanych spodni. 


Obszycia i guziki w brązie nawiązują kolorystycznie do szelek, 
ale i wzbogacają efekt wizualny całej koszuli.


Czarny T-shirt (New Look) z nadrukiem świetnie łączy się 
błękitną jeansową koszulą, a ponadto wprowadza ciekawy element do całości. 


Bransoletki należą do dodatków, które co raz częściej stają się częścią męskiego ubioru. Pierwsza bransoletka (New Yorker) z koralikami 
w odcieniu niebieskawej szarości nawiązuje kolorystycznie do butów, natomiast druga bransoletka  (AKoKI crochet) z zapięciem 
to nawiązanie do czarnego T-shirt'u.



Brązowe szelki (Calliope) należą do dodatków, które dopełniają mój jeans look.



Współgrają z brązowymi elementami wykończenia koszuli.



Duża zaletą szelek jest fakt, iż możemy je nosić na ramionach 
i wtedy pełnią one swoją pierwotną funkcję podtrzymywania spodni, ale i opuszczone jako element czysto ozdobny.



Jeansy w kroju chinos (Pull&Bear) doskonale prezentują się 
w zestawieniu z błękitną koszulą. Na uwagę zasługują, także ścięte 
pod skosem przednie kieszenie i tylne zapinane na guzik charakterystyczne właśnie dla spodni typu chinos.



Całość uzupełniają buty (Calliope) w kolorze niebieskawej szarości i z czarnymi podeszwami. Warto zwrócić uwagę na przeszycia i dziurki 
w zewnętrznej warstwie butów, które są świetną alternatywą 
dla klasycznego gładkiego obuwia.



Czy Was też opanowała mania na jeans?








22 komentarze:

  1. Myślę, że jeans był już 'wszechobecny' w wielu poprzednich sezonach, nie jest niczym nowym w obecnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że jeans zawsze jest obecny, jednak od lat 90-tych raczej traci na popularności, co przełamuje tegoroczny sezon :)

      Usuń
  2. podoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie polaczenia jeans z jeansem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się do nich bardzo przekonałem :)

      Usuń
  4. Bardzo fajna stylizacja :) Lubię jeans :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W zeszłym roku chorowałam na dżinsową koszulę i wybrałam baardzo podobną też z P&B i jestem baardzo zadowolona! jeśli koszule to tylko z tego sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że pod tym względem oferta Pull&Bear jest bogata :)

      Usuń
  6. Mamy jedyne jeansy, które raczej rzadko nosimy :P Za to mamy jeszcze jeansowe koszule, które z kolei kochamy i nie możemy się z nimi rozstać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem podobnie jak Wy, nie miałem kiedyś w szafie ani jednej pary, a dzisiaj jest ich nawet kilka :)

      Usuń
  7. Mnie raczej mania nie opanowała, ale jeansów mam sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam wielką fanką dżinsu nie jestem, ale może coś wykopię z szafy, żeby być trendy. ;D ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dzisiejszych czasach najlepiej trzymać w szafie różne rzeczy, bo prędzej czy później trendy wracają :)

      Usuń
  9. Obie bransoletki zdają się nawiązywać do koszulki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaprzeczam, ale przy przygotowywaniu całości kierowałem się tym, że jedna nawiązuje do koszulki, a druga do butów za sprawą powielenia koloru butów i koszulki :)

      Usuń
  10. Ile ja mam jeansu, już nie wiem: koszule, spódnice, kurtki i spodnie od typu boyfriend, przez rurki, dzwony i crop. Dobrze, że są ponadczasowe :)
    Jak zawsze stylizacje super :)

    OdpowiedzUsuń