Mój Instagram

czwartek, 21 kwietnia 2016

Elegancja niekoniecznie klasyczna

Witam Wszystkich Serdecznie

Nadszedł czas na elegancki outfit, który jest również przestawiony 
na środkowym zdjęciu w tytule bloga. Pretekstem, inspiracją 
do tego zestawu jest zakupiony jakiś czas temu trencz w odcieniu szarego beżu. Od dłuższego czasu szukałem eleganckiego trencza,
 no i wreszcie się udało. 

janusz bartoszek blog

Trencz (Oodji) w odcieniu szarego beżu jest w zasadzie uniwersalny, sprawdzi się w połączeniu z jaśniejszymi barwami w stonowanych zestawieniach, jak i z intensywniejszymi barwami w kontraście. 

janusz bartoszek blog

Łagodny kolor trencza wcale nie skazuje nas na nudę, bo poszczególne elementy sprawiają, że nie pozostajemy obojętni na jego widok. Wszystko to zawdzięczamy paskowi w talii, licznym guzikom, zakładkom przy kieszeniach, które są tak naprawdę tylko imitacją kieszeni na zapięcie, ponieważ bez problemu możemy wsunąć dłonie
 do kieszeni ściętych pod skosem.

janusz bartoszek blog

Warto zwrócić uwagę na wykończenie rękawów 
i paskom, które pojawiły się również tutaj.

janusz bartoszek blog

Górną części zestawu chciałem zachować w jaśniejszej tonacji, 
aby stanowiła przeciwwagę dla zdecydowanie ciemniejszego dołu, 
stąd koszula (Oodji) w odcieniach niebieskości. Niezidentyfikowany wzór złudnie przypominający kwiatki doskonale prezentuje się 
w zestawieniu z jednolitym kolorystycznie płaszczem i spodniami. Bardzo spodobała mi się, także błękitna wstawka w linii zapięcia koszuli, w wewnętrznej części kołnierzyka i mankietów.

janusz bartoszek blog

Spodnie (Pull & Bear) w zdecydowanym ciemniejszym kolorze, 
mniej lub bardziej zbliżone do burgundu na pograniczu z brązem i pokrewnych odcieni. Spodnie są przykładem ciekawego wydania spodni eleganckich, szersze w okolicach bioder 
i ud, zwężane ku dołowi i krótsze od tradycyjnych spodni, co w sezonie wiosenną-letnim jest zdecydowanie ich zaletą.

janusz bartoszek blog

Ze spodniami zestawiłem czarny skórzany pasek (Bytom). Najbardziej lubię ten pasek za wykończenie obszyciami.

janusz bartoszek blog

Czarne buty za kostkę (Bershka) wraz z paskiem doskonale dopełniały cały zestaw. Buty zapewniają wygodę zakładania i noszenia za sprawą elastycznej wstawki w miejscu kostki. Warty uwagi jest, także wzór 
na butach, która sprawia, że są ciekawsze.

janusz bartoszek blog

Na koniec mój nowy zapach Pour Homme Yves Saint Laurent, 
który pasuje mi idealnie do tego zestawu. Zapach jest intensywny 
i cytrynowy, dlatego wystarczy niewielka ilość, aby był wyczuwalny.

janusz bartoszek blog












46 komentarzy:

  1. Czy ten kolor spodni to nie jest marsala?
    Super zestawione, nie takie siermiężne w kolorach, jak w Polsce uchodzi za eleganckie dla mężczyzny, tylko widać że masz wyczucie stylu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się to Marsala :) Ale chciałem, by brzmiało to jednak bardziej przystępnie :)

      Usuń
  2. Świetny look,najbardziej podoba mi się trencz i koszula:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), to jedna z moich ulubionych koszul :)

      Usuń
  3. Extra koszula, pięknie się prezentuje całość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trencz jest super, koszula też, całość gra i wygląda b. fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawienie. Bardzo podoba mi się elegancja w takim wydaniu. Trencz nadaje całości naprawdę fajnego szyku. I ten kolor spodni. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenię klasykę, ale lubię szukać nowych zestawień :)

      Usuń
  6. Ekstra :) Najbardziej podobają mi się spodnie i koszula, ale nie każdemu byłoby w niej ładnie (np. mojego faceta sobie w nie nie wyobrażam)
    Świetnie wszystko gra, powiewa świeżością i elegancją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, i myślę, że w tym czasach jest tak wiele ubrań, że każdy znajdzie coś dla siebie odpowiedniego :)

      Usuń
  7. bardzo fajne połączenie! koszula i spodnie <3 odważnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba sobie dodać trochę odwagi, chociażby strojem :)

      Usuń
  8. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się trencz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, trencz urzekł mnie kolorem i tymi wszystkimi elementami wykończenia :)

      Usuń
  9. Rozebrałybyśmy Cię z koszuli, bo bardzo nam się podoba i mogłaby wisieć w naszej szafie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba muszę zamontować w mojej szafie alarm :D

      Usuń
  10. Świetne połończenie , super wyglądasz w tej stylizacji ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie, ciekawie piszesz o tym co nosisz. Koszula najbardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się opisać to, czym kieruję się przy tworzeniu danego outfitu :)

      Usuń
  12. uwielbiam połączenie burgundu i niebieskiego tutaj! i śliczny trencz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je lubię, bo są naprawdę ciekawe :)

      Usuń
  13. zapach Pour Homme Yves Saint Laurent to są perfumy czy woda toaletowa lub perfumowana? Podejrzewam to ostatnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Co tu dużo mówić po prostu SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uuuu kolego kolega jak model wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała stylizacja i jaki gust. Uwielbiam ELLE YSL. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. BArdzo mi się podoba zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń