Mój Instagram

czwartek, 5 maja 2016

Look sportowa elegancja

Witam Wszystkich Serdecznie

Wiosna zachwyca swymi kolorami, dlatego i ja postanowiłem pozwolić sobie na trochę więcej koloru w moich stylizacjach, 
ale wszystko w granicach zdrowego rozsądku. Pretekstem 
do stworzenia dzisiaj prezentowanego look'u sportowa elegancja jest bawełniana kurtka w odcieniu czerwieni, której największą zaletą jest właśnie kolor. Kurtka ta potrafi niezwykle ożywić outfit, 
co nie ukrywam bardzo mi się spodobało.


janusz bartoszek blog

Lekka kurtka (Zara) w żywym kolorze sprawia, że cała stylizacja jest ciekawsza i bardziej wiosenna. 


janusz bartoszek blog

Do gustu przypadły mi, także kieszenie zapinane na guziki i stójka, także zapinana na guziki.


janusz bartoszek blog

Nie byłbym sobą, jakbym nie zwrócił uwagę na kraciastą podszewkę kurtki, która moim zdaniem jest strzałem w dziesiątkę.


janusz bartoszek blog

W tym sezonie paski silnie odznaczają swoją obecność, 
stąd też i koszula w paski (Calliope) w odcieniu ciemnego granatu, która doskonale kontrastuje się z czerwoną kurtką.


janusz bartoszek blog

Spodnie (Pull&Bear) to ciekawe wydanie spodni eleganckich, luźniejszy krój w okolicach bioder i ud, a dopasowany na łydkach, długość 3/4 sprawia, że są idealnym rozwiązaniem na sezon wiosenno-letni. Szare spodnie wraz z koszulą tworzą spójną i stonowaną całość, 
która została przełamana kurtką w odcieniu czerwieni i trampkami.


janusz bartoszek blog

Skórzany pasek (Bytom) to przede wszystkim nawiązanie kolorystyczne do czarnych guzików koszuli i kurtki.


janusz bartoszek blog

Całą stylizację dopełniają trampki (New Yorker) w jakże żywym kolorze, który nawiązuje do kurtki. Buty nadają całości jeszcze bardziej sportowego charakteru i sprawiają, że outfit jest naprawdę wiosenno-letni.


janusz bartoszek blog





45 komentarzy:

  1. Taki styl mi się najbardziej podoba elegancko ale też na luzie :) Świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam zastrzeżeń, żadnych, cała stylizacja jest genialna :) i razem i z osobna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonała stylizacja. Bardzo podoba mi się ten żywy kolor kurtki i trampek. Idealny wybór na wiosenne miesiące. Dzisiejsza stylizacja bardzo kojarzy mi się ze stylem mojego brata. On też lubi przełamywać elegancje sportowymi dodatkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu wiosna to i kolor musiał się pojawić :)

      Usuń
  4. Świetna jest ta kurtka, no i te buty wymiatają. Ogólnie super, podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o trampki to moje ulubione za sprawą wyglądu i wygody :)

      Usuń
  5. Super to wygląda :-)
    Ta bomber jacket bardzo ładna i świetnie się komponuje z resztą! Buty absolutnie wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo sportowa stylizacja. Niby elegancja ale jednak ...
    Mnie podobają się zarówno kurtka jak i buty. Fajnie, że dopasowałeś je kolorystycznie. Bardzo fajnie wygląda tez koszula. Przypadają mi do gustu takie delikatne paski. I niebieski kolor, który przeważa w koszuli fajnie kontrastuje z czerwienię kurtki1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że lubuję się w kontrastach :)

      Usuń
  7. Kurtka super, najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się jak ją zobaczyłem i zmierzyłem, to jedno wiedziałem jest już moja :D

      Usuń
  8. Kurtka fenomenalna :) przystojnie i ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przyznam szczerze, że ostatnio często ją zakładam :D

      Usuń
  9. Spodnie na nie, reszta jak najbardziej na tak - ubierałbym! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie spodnie to już trzeba po prostu lubić :)

      Usuń
  10. Kurtka i koszula najbardziej wpadły mi w oko:)
    Świetnie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz racje ta kurtka wspaniale łączy się z całością :) Bardzo gustownie wszystko dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki tej kurtce przekonałem się, że warto się odważyć na coś nowego :)

      Usuń
  12. Super kurtka. Czerwień uwielbiam, ale tylko w dodatkach i makijażu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku się do niej przekonałem :)

      Usuń
  13. Lubię to połączenie kolorów, wybrałeś idealny odcień czerwonego :)
    Twisted Mouse

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, zestaw kolorów trochę marynistyczny, ale fason kurtki inny, ciekawie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to chodziło, że ma być ciekawie :)

      Usuń
  15. przystojnie! dobrze Ci w czerwieni! :))

    OdpowiedzUsuń