Mój Instagram

niedziela, 1 maja 2016

Zestaw do nakrycia stołu z motywem kawowym a Tab

Witam Wszystkich

Rok temu na polskim rynku pojawiła się nowa marka 
à Tab oferująca akcesoria, sprzęty i dodatki do wyposażenia kuchni 
jak i jadalni. Od samego początku oferta marki bardzo przypadła mi 
do gustu za sprawą designu samych produktów 
jak i przytulnego wnętrza salonów. Dzisiaj przygotowałem dla Was posta z moim ulubionym zestawem z oferty à Tab z motywem kawowym, który bez wątpienia sprawi, że nas stół będzie wyglądał ładnie i ciekawie. 

janusz bartoszek blog

Bawełniany obrus jest nie tylko trwały, ale i świetnie prezentuje się 
na stole. Kawowy wzór sprawia, że obrus doskonale prezentuje się 
z zastawą w tym samym wzorze, ale i z bardziej prostą 
i minimalistyczną w bieli, odcieniach szarości, brązu czy beżu. 

janusz bartoszek blog

Podłużny talerz  w kształcie prostokąta najlepiej nadaje się na drobne słodkości, ale i świetnie wygląda jako podstawka na świeczki.

janusz bartoszek blog

Talerze najchętniej zestawiam z prostymi białymi kubkami, 
ponieważ wzór na samych talerzach wystarczająco urozmaica zastawę stołu.

janusz bartoszek blog

Miseczki są wspaniałym dopełnieniem zestawu, najchętniej podaję 
w nich drobiazgi do schrupania, budyń i inne desery. 

janusz bartoszek blog

Dwupoziomowa patera uświetni każdy stół, za sprawą wielkości talerzy bez problemu możemy na niej podać kawałki ciasta, babeczki 
czy też ciasteczka. Paterę możemy, także bez problemu złożyć 
i schować do pudełka, gdy nie będziemy jej potrzebować.

janusz bartoszek blog

Zastawa z przeróżnymi motywami to świetna alternatywa dla tej klasycznej czy prostej, a na stół będzie wyglądał efektownie i ciekawie. Czy znacie markę à Tab, i co sądzicie o jej ofercie?

janusz bartoszek blog


38 komentarzy:

  1. Fajne! Lubię kawę i kawowe motywy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marki nie znam, ale zestaw ten bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo nam się podoba jak tak wszystko jest ładnie pod wzór dobrane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kupowanie rzeczy w całych kompletach :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny i racja, białe, czyste kubki wpasowałyby się tam najlepiej! :) Lubię kupować nowe talerzyki, kubki, miseczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, każda wizyta w takim sklepie kończy się zakupem czegoś nowego i tym, że znowu coś mi się spodobało, haha

      Usuń
  5. bardzo fajny wzór i cały komplet ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta zastawa! Najbardziej podoba mi się patera, ale cała reszta też świetnie wypada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na paterę polowałem najdłużej, ale na szczęście się udało :)

      Usuń
  7. Przepiękny zestaw :)
    zapraszam blogbeautymix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny ten zestaw ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny, choć obrus już przytłacza z kompletem, ale najlepszy jest prostokątny talerz :) cudo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten obrus najchętniej zestawiam z białą zastawą :), ale jak już pokazywać zestaw to cały :)

      Usuń
  10. ale piękny komplet :)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie rzeczy potrafią poprawić nastrój!!! Najbardziej podoba mi się sam obrus i patera :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne, nastrojowe nakrycie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Za kawą nie przepadam aczkolwiek wizualnie taki motyw jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też do wielbicieli samej kawy nie należę, jak się jej napiję to raz od święta albo i rzadziej, ale motywy z jej udziałem bardzo lubię :)

      Usuń
  14. Ten motyw przypadł mi do gustu. Idealny by celebrować nieco dłużej rytuał picia kawy. W szczególności do gustu przypadł mi obrus oraz prostokątny talerzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, zwłaszcza miseczki i patera mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  16. No i to się nazywa świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się, pomysł zestawu naczyń z obrusem :-)

    OdpowiedzUsuń