INSTAGRAM

niedziela, 5 czerwca 2016

Wyprzedaż w TK Maxx

Witam Wszystkich Serdecznie

Wprost uwielbiam dział z rzeczami do kuchni i domu w TK Maxx. 
W maju dzięki przypadkowej wizycie w TK Maxx w Galerii Katowickiej natrafiłem na wyprzedaż na dziale kuchnia ku mojej uciesze. Szkoda byłoby mi nie skorzystać z tej okazji, dlatego też postanowiłem zdobyć to i owo w atrakcyjnej cenie. Za największą zaletę TK Maxx uważam ofertę, ponieważ można zdobyć nie raz niespotykane w innych sklepach rzeczy. 

janusz bartoszek blog

Karafka (8zł) zawsze się przyda, ponadto świetnie prezentuje się 
na stole. Zdecydowanie wolę karafkę od dzbanka, ponieważ uważam że napój w niej podany lepiej się prezentuje.

janusz bartoszek blog

Słój (9zł) jest prosty ale zamknięcie nadaje mu uroku. Już nie mogę się doczekać, aby wykorzystać go w sezonie letnim na przetwory, 
a na razie napełnię go po prostu makaronem i postawię na blacie 
w kuchni.

janusz bartoszek blog

Słoik (7zł) urzekł mnie za sprawą tłoczeń z przodu i pomimo, 
że nie ma nakrętki chętnie wykorzystam go do dekoracji. Pora już chyba stwierdzić, że mam istną manię na punkcie słoików 
i pojemników do kuchni.

janusz bartoszek blog

Duża ceramiczna miska (13zł) marzyła mi się od dłuższego czasu, dlatego nawet się nie zastanawiałem nad zakupem tylko od razu wiedziałem, że to jest to czego szukam.

janusz bartoszek blog

Zestaw ręczników kuchennych (18zł) przypadł mi do gustu za sprawą stonowanej kolorystyki, a z doświadczenia wiem, że ręczników kuchennych nigdy dość. 

janusz bartoszek blog

Absolutnym hitem moich zakupów w TK Maxx jest kosz w kształcie ryby (21zł). Ma nie tylko ciekawy kształt i funkcje ozdobne, 
ale i świetnie nadaje się na świeże owoce.

janusz bartoszek blog

Zainteresowały mnie, także torby na zakupy (3zł sztuka) za sprawą motywów, a takowe zawsze się przydadzą.

janusz bartoszek blog


janusz bartoszek blog

Forma w kształcie serca (5zł) z pewnością sprawdzi się nie tylko 
na Walentynki, a poza tym cena była taka, że żal byłoby nie kupić.


janusz bartoszek blog

Niewielka forma (8zł) w sam raz na małe ciasto, gdy już nie powinniśmy jeść za dużo słodkości, a  uwielbiamy piec ciasta.


janusz bartoszek blog

Moją ostatnią zdobyczą jest talerz (14zł) dość duży z przepięknym wzorem i już widzę podane na nim kawałki ciasta na stole. 
Lubicie TK Maxx, zaglądacie tam? Piszcie!


janusz bartoszek blog





20 komentarzy:

  1. no widzę ,że ładnie się obkupiłeś ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam taka misę i ją uwielbiam :) świetna na rodzinną sałatkę lub pastę :) a czasem trzymam w niej owoce :) ręczników zazdroszczę :) no i słoja KILNER :)
    chyba będę musiała przejechać się do TKMaxxa :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam ich dział z "różnościami", w tym z kuchnią :D mogłabym się po takich sklepach przechadzać godzinami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już wiem kto chętnie się ze mną na takie zakupy wybierze :D

      Usuń
  4. My też jak wejdziemy do TK Maxx to zawsze wyjdziemy z jaką pierdółką :D Ostatnio bajeczną niebieską miseczkę dostałyśmy za 10 zł gdzie podobną widziałyśmy w Home&you za prawie 40 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fakt, lubisz słoiki :) Ten kosz w kształcie ryby fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go ujrzałem od razu miałem go w łapach :D

      Usuń
  6. Ja właśnie nigdy jeszcze tam nie byłam, ale wybieram się... Kosz w kształcie ryby rzeczywiście jest piękny i w ogóle wspaniałe zakupy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy niczego tam nie kupiłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłem dawniej sceptycznie nastawiony do tego sklepu, ale jak pojawił się w Katowicach to dział z rzeczami do domu i kuchni mnie przekonał :)

      Usuń
  8. TK MAXX ma to do siebie, że można znaleźć pojedyncze, unikatowe egzemplarze. Świetne zakupy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tylko parę razy trafiłam w tym sklepie na coś godnego uwagi ale Twoje zdobycze są fajne :) dodaję do obserwowanych! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam takie "szczęście", że zawsze muszę coś wypatrzeć, haha :)

      Usuń