Mój Instagram

czwartek, 30 czerwca 2016

Zakupy w KiK, a Tab, Home & You i OBI

Witam Wszystkich

Różnego rodzaju przedmioty i dodatki do wnętrz mogą wiele zmienić 
w naszym wnętrzu, ponadto bardzo często przy niewielkim wydatku. Sklepy z tego typu rzeczami kuszą nas przy każdej wizycie w centrum handlowym czy na ulicy handlowej. Bardzo chętnie odwiedzam tego typu sklepy poszukując rzeczy codziennego użytku, ozdób 
czy też po prostu inspiracji. Tym razem znalazłem to i owo w KiK, 
a Tab, Home & You i OBI. 

janusz bartoszek blog

Bawełniany obrus (KiK - 12,99zł) w lawendowy wzór przywodzi 
na myśl krainę lawendy Prowansję. Obrus sprawi, że nasz stół nabierze iście letniego charakteru, a ponadto doskonale sprawdzi się 
w połączeniu z białą zastawą.

janusz bartoszek blog

Serwetki z motywem kawy (KiK - 4zł) dodadzą uroku porannej 
czy też popołudniowej kawie. Doskonale sprawdzą się w zestawieniu 
z obrusem pozbawionym wzoru. Najbardziej jednak za ich zakupem przemówił do mnie sam wzór, bo pomimo że kawoszem nie jestem 
to uwielbiam rzeczy motywem kawy.

janusz bartoszek blog

Miseczka w kształcie ryby (KiK - 6,99zł) od razu mi się spodobała 
i skojarzyła mi się z klimatem greckiego wybrzeża. Nadaje się w sam raz na coś drobnego do schrupania i fantastycznie sprawdzi się 
na stole w kolorystyce biało-niebieskiej.

janusz bartoszek blog

Od pewnego czasu denerwowała mnie konieczność mycia dużej deski do krojenia po przykładowo krojeniu pomidorowa na kanapkę, 
dlatego też kupiłem niewielką deskę bambusową (KiK - 6,49zł) 
w tym celu.

janusz bartoszek blog

Lampion na świeczkę (KiK - 12,99zł) jest po prostu piękny, a ozdobi nie tylko stół czy półkę. Ponadto wzór na ściankach zapewni miły 
dla oka efekt przy zapalonej świeczce.  

janusz bartoszek blog

Słój (a Tab - wyprzedaż 11,40zł) ma ciekawe tłoczenie z przodu, 
które w połączeniu ze złotawą zakrętką z czarnym wzorem sprawiają, że nie jest wcale zwykły. Sprawdzi się jako ozdoba, jak i na przetwory, choć przyznam, że byłoby mi szkoda wykorzystać go w tym celu. 

janusz bartoszek blog

Kamienna podkładka na stół (a Tab - 29,90zł) w sam raz do kuchni 
czy jadalni wykończonej naturalnymi surowcami i nie tylko. Prezentuje się zdecydowanie lepiej od plastikowych podkładek.

janusz bartoszek blog

Lawendowy motyw w rzeczy samej mnie opętał. Fartuch (Home & You - wyprzedaż 14,70zł) również w lawendowy motyw nie dość, że bardzo mi się spodobał i jego cena była po prostu fantastyczna, to w kuchni zawsze się przyda.

janusz bartoszek

Wizyta w OBI tak naprawdę była spowodowana awarią w mojej kuchni, a przy okazji zajrzałem na dział z dekoracjami i dodatkami do domu. Świeczniki (OBI po 8,99zł sztuka) idealnie pasują do lawendowego obrusu, dlatego też nawet nie musiałem się zastanawiać czy je kupić tylko kupiłem. 

janusz bartoszek

Biały świecznik (OBI - 3,99zł) jest przede wszystkim uniwersalny 
za sprawą prostej formy, dlatego na pewno się przyda, 
a poza tym cena też bardzo dobra.

Lubicie odwiedzać tego typu sklepy?

janusz bartoszek blog

4 komentarze:

  1. Jak będę się urządzał, to wybiorę się do takiego domu z pierdołkami, ale to tak na stałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tego zacząłem, ale jakoś nie potrafię przestać się do tych sklepów wybierać :D

      Usuń