Mój Instagram

czwartek, 21 lipca 2016

Nakrycie stołu obiadowego z motywem śródziemnomorskim

Witam Wszystkich Serdecznie


Okres wakacji kojarzy nam się zazwyczaj ze słońcem i morzem, dlatego też poszedłem tym tropem w poszukiwaniu inspiracji 
na nakrycie stołu obiadowego. W tym roku udało mi się zdobyć 
co nieco rzeczy w kształcie ryby i z jej motywem, dlatego też postanowiłem je wykorzystać do nakrycia stołu obiadowego 
z motywem śródziemnomorskim. 

janusz bartoszek blog

Na stole położyłem bawełniany obrus (TK Maxx), który swoim zestawieniem kolorystycznym przywodzi mi na myśl Grecję, 
jak i błękitne morze. 

janusz bartoszek blog

Kosz w kształcie ryby (TK Maxx) umiejscowiłem w centralnej części stołu, jako element dekoracyjny.

janusz bartoszek blog

W ogonie kosza ryby ustawiłem drzewko oliwki europejskiej (Lidl), które bardzo kojarzy mi się z klimatem morza śródziemnego i kuchnią.

janusz bartoszek blog

W upalne dni na stole nie może zabraknąć wody i soku,
 dlatego też wybrałem uwielbianą przeze mnie karafkę na wodę (Carrefour) i dzbanek na sok (Pepco) . Ustawiłem je po obu stronach kosza w kształcie ryby. 

janusz bartoszek blog

Postawiłem na białą zastawę z tłoczonym wzorem (TK Maxx), 
która doskonale prezentuje się w zestawieniu z obrusem. Zastawa została wyprodukowana we Włoszech, co akurat idealnie wpasowało się w moją koncepcję nakrycia stołu z motywem śródziemnomorskim. Największy półmisek na mięso i smażone jedzenie umieściłem w koszu w kształcie ryby, a dwa mniejsze po obu stronach kosza. 

janusz bartoszek blog

Zastawie towarzyszą proste sztućce, które były prezentem z okazji przeprowadzki. 

janusz bartoszek blog

Obok talerzy na stole znalazły się ceramiczne podstawki z motywem ryby (Flying Tiger Copenhagen), które wspaniale dopełniają całość 
i niewątpliwie sprawiają, że stojące na nich szklanki (TK Maxx) prezentują się ciekawie. 

janusz bartoszek blog

Na stole znalazła się, także miseczka w kształcie ryby (Kik) w sam raz na coś drobnego do schrupania. Jej biel nawiązuje do zastawy, natomiast brązowa obwódka do kosza. 

janusz bartoszek blog

Na stole znalazły się, także rozgwiazdy, które dopełniają śródziemnomorski charakter. 

janusz bartoszek

Rodzinny obiad, który przenosi nas w śródziemnomorski klimat 
z pewnością zagwarantuje miłe doznania. 

janusz bartoszek blog

Dopracowane nakrycie stołu w połączeniu z pysznym jedzeniem sprawi, że nas obiad będzie mile przez wszystkich wspominany. 

janusz bartoszek blog

Na koniec stół zapełniamy jedzeniem, a mi pozostaje jedynie życzyć Wam smacznego i mile spędzonego czasu z najbliższymi.

janusz bartoszek blog

6 komentarzy:

  1. Te ceramiczne podstawki z motywem ryby spodobały nam się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię, bo jak je ujrzałem to od razu ze sobą je zabrałem :D

      Usuń
  2. Wszystko idealnie połączone, bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czyli zmysł dekoratorski jednak na coś się przydaje :D

      Usuń
  3. Wszystko ze sobą ładnie współgra :)

    OdpowiedzUsuń