INSTAGRAM

środa, 6 lipca 2016

Pełnoziarnisty makaron z pieczarkami i nie tylko

Witajcie Moi Drodzy

Z radością mogę Was poinformować, że udało mi się zrealizować moje najważniejsze cele na ten rok. W zeszłym miesiącu zostałem dekoratorem wnętrz, o czym wspominałem już raz na blogu, 
natomiast wczoraj uzyskałem tytuł zawodowy licencjata 
ze specjalności biznes międzynarodowy. Realizacja kolejnych celi 
w planach, a w tym między innymi większa aktywność na blogu. Dzisiaj propozycja z pełnoziarnistego makaronu z pieczarkami 
i nie tylko, bo w sumie pieczarki jeszcze nigdy na moim blogu się 
nie pojawiły.

Potrzebne składniki:


janusz bartoszek blog


Składniki na danie dla 4 osób

  • 400g makaronu pełnoziarnistego penne 
  • 0,5 kg pieczarek
  • duża cebula
  • 4 średniej wielkości ogórki kiszone
  • 2 pomidory
  • 140g wędzonej polędwicy z kurczaka
  • oliwa z oliwek 
  • sól


Obrane i pokrojone pieczarki smażymy wraz z posiekaną cebulą 
na oliwie z oliwek, a pod koniec smażenia solimy.

janusz bartoszek blog

W tym czasie makaron pełnoziarnisty gotujemy w osolonej wodzie.

janusz bartoszek blog

Plasterki szynku kroimy w kwadraty i smażymy, także na oliwie z oliwek.

janusz bartoszek blog

Do ugotowanego makaronu dodajemy usmażone pieczarki z cebulą 
i szynkę, po czym dokładnie mieszamy.

janusz bartoszek blog

Na koniec do makaronu dodajemy pomidory i ogórki kiszone pokrojone w kostkę i ponownie mieszamy. Nasz makaron z pieczarkami
 i nie tylko już gotowy, dlatego życzę Wam smacznego. 

janusz bartoszek blog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz