Mój Instagram

wtorek, 30 sierpnia 2016

Mini babeczki z malinami i czerwonymi porzeczkami

Witam Wszystkich Serdecznie

Babeczki uwielbia każdy z nas, a w szczególności za mnogość konfiguracji smakowych i wersji samych babeczek. Jak pewnie zauważyliście, ja przerzuciłem się już jakiś czas temu 
na wersję mini babeczek i po prostu je pokochałem. Niewielkie i przepyszne to najlepsze połączenie, które osłodzi trochę dzień, ale i uświetni spotkanie ze znajomymi czy przyjęcie. 

Potrzebne składniki:

jak zrobić mini babeczki

Składniki na 32 babeczki

  • 2 szklanki pełnoziarnistej mąki pszennej
  • pół szklanki cukru trzcinowego
  • pół kostki masła
  • 3/4 szklanki mleka
  • łyżeczka proszku do pieczenia bio
  • jajko
  • 200g czerwonych porzeczek
  • 200g malin


W jednym naczyniu umieszczamy suche składniki, natomiast w drugim mieszamy mleko, jajko i roztopione masło.

pełnoziarnista mąka pszenna

Mokre składniki łączymy z suchymi i dokładnie mieszamy, aby uzyskać jednolitą konsystencję masy.

jak zrobić masę na babeczki

Ciasto umieszczamy w nasmarowanych masłem foremkach lub formie, a na cieście umieszczamy maliny i czerwone porzeczki.

jak zrobić domowe babeczki

Formę umieszczamy w piekarniku nagrzanym do 180 stopni i pieczemy przez około 12 minut, warto zwrócić uwagę na fakt, iż zmniejszony format babeczek to również krótszy czas pieczenia.

jak upiec domowe babeczki

Mini babeczki z malinami i czerwonymi porzeczkami są już gotowe, a wykorzystanie pełnoziarnistej mąki i owoców z przydomowego ogrodu sprawia, że smakują jeszcze lepiej.

domowe babeczki z malinami




26 komentarzy:

  1. Mniaaam ale pychotka, babeczki smakowicie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, włożyłem w ich przygotowanie moją pasję :)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem, kto zjadł te 32 sztuki?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat z tym problemu nie było, by rodzina i znajomi chętnie zajadają moje wypieki :)

      Usuń
  3. Rewelacja, uwielbiam wypieki z malinami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) kojarzą mi się z pełnią lata :)

      Usuń
  4. Te babeczki wyglądają apetycznie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadowolenie innych to największa pochwała dla osoby piekącej :)

      Usuń
  5. Zjadałbym ze dwie.. może trzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są niewielkie przez co nie trudno skusić się na kolejną :)

      Usuń
  6. kiedyś mogę wpaść na te cud babeczki?:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Babeczki wyglądają znakomicie. I pyszne pewnie były?;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Formę do muffinów wykładam papilotkami, dużo łatwiej się wyciąga babeczki i prezentują się jeszcze ładniej :) aż zatęskniłam za ogródkowymi porzeczkami, jak zobaczyłam przepis..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też jest sposób :) jednak patrząc na częstotliwość pieczenia przeze mnie babeczek zużyłbym ich naprawdę dużo...

      Usuń
  9. Gdybym ja takie babeczki potrafiła upiec... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrafisz, potrafisz tylko jeszcze o tym nie wiesz :)

      Usuń
  10. Takie babeczki na imprezach zawsze znikają najszybciej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe babeczki :) częstuję się jedną :)

    OdpowiedzUsuń