Mój Instagram

niedziela, 14 sierpnia 2016

Wyprzedażowe zdobycze w à Tab i nie tylko

Witam Wszystkich Serdecznie

W moim życiu przez ostatnie 2 tygodnie wiele się wydarzyło i był to istny czas zmian z przeprowadzką na czele. Wracam do Was 
ze zdwojoną mocą i kolejnymi postami, a dzisiaj czas na moje wyprzedażowe zdobycze do kuchni i jadalni. Jak wiecie uwielbiam spędzać czas w kuchni na gotowaniu i nie tylko, ale jedzenie wymaga, także odpowiedniej oprawy. Tym razem jednak zakupiłem głównie gadżety, ponieważ moje zapasy różnorodnej zastawy są wystarczające.

janusz bartoszek blog

Maselniczka z motywem kawowym (a Tab - 14zł) jest dopełnieniem mojego zestawu z tym motywem, który mieliście okazję już zobaczyć na blogu. W sumie nie przypuszczałem, że uda mi się zdobyć jeszcze coś z tego zestawu, dlatego tym bardziej ucieszyłem się na jej widok na wyprzedaży. 

janusz bartoszek blog

Słoik-kubek (a Tab - 6zł) łączy w sobie stylowy design 
z funkcjonalnością. Jest świetną alternatywą dla  słoików-kubków 
z kolorowymi nakrętkami i słomkami, ponieważ prezentuje się elegancko, a zarazem nie jesteśmy narażeni na wylanie się jego zawartości z racji braku otworu na słomkę. Sprawdzi się dobrze, 
także do podania deseru. 

janusz bartoszek blog

Dzbaneczek na mleko do kawy (a Tab - 5,20zł) to coś czego brakowało dotychczas w mojej kuchni. Postawiłem na biały z tłoczonym wzorem, ponieważ jest ładny, a zarazem subtelny, dlatego będzie pasował 
do niejednego białego serwisu kawowego.

janusz bartoszek blog

Ceramiczne podstawki z korkiem od spodu (a Tab - 4,50zł za sztukę) są niezastąpione przy zastawianiu stołu. Szczególnie dobrze prezentują się z zastawą w delikatnych barwach pozbawioną wzoru, 
za co je uwielbiam. 

janusz bartoszek blog

Szklane pojemniki na kawę i herbatę (a Tab - 15,20zł i 13,20zł) to nie tylko dobry sposób na przechowywanie ulubionej kawy czy herbaty, ale i dodatki, które doskonale prezentują się na blacie w kuchni. 

janusz bartoszek blog

Niewielki słoiczek (Pepco - 3,99zł) stylistyką przywodzący na myśl słoiki-kubki to drobiazg, który bardzo chętnie wykorzystuję, 
aby zabrać ze sobą przygotowany serek wiejski z bananem do pracy.

janusz bartoszek blog

Słoik-kubek (Duka - 14,99zł) w iście letnim wydaniu przyda się na sok lub wodę, gdy mamy zamiar wylegiwać się w parku na trawie. 

janusz bartoszek blog

Słoiki-kubki (Carrefour - 4,99zł za sztukę) kupiłem z myślą o posiłkach latem. Tak wiem uznacie, że to już istna obsesja na punkcie słoiko-kubków, ale moim zdaniem są po prostu świetne. 

janusz bartoszek blog

Ceramiczna donica (Carrefour - 19,99zł) przywodzi mi na myśl donice 
z krajów śródziemnomorskich, a że potrzebowałem donicy 
do przesadzenia mojej oliwki europejskiej to doskonale się złożyło. 

janusz bartoszek blog

Na koniec chciałbym życzyć Wam przede wszystkim miłej i spędzonej na wypoczynku niedzieli, no i zapytać czy lubicie słoiki-kubki?






6 komentarzy: