Mój Instagram

środa, 28 września 2016

Look w stylu włoskim

Witajcie Moi Mili

Włochy są nie od dziś jednym z krajów, które wyznaczają światowe trendy 
w modzie. Zazwyczaj podziwiamy ich za odważne, ale stylowe i dopracowane zestawy. 
W ostatnich latach włoski styl zagościł na polskim gruncie, także w modzie męskiej. Możemy to zaobserwować po przez bardziej dopasowane kroje, krótsze nogawki i rękawy, 
jak i przez odważniejsze połączenia kolorystyczne. Osobiście uważam to, za dobry kierunek zmian w modzie męskiej, która była długo zdominowana przez bardzo klasyczne i bezpieczne połączenia. 


Za bazę na której zbudowałem look wybrałem klasyczny granat, który w połączeniu z żółtymi elementami i pojawiającymi się wzorami dał pożądany efekt.



Granatowy kardigan (New Yorker) w paski i z wykończeniami w odcieniu żółci musztardowej jest niewątpliwie świetną alternatywą dla tradycyjnych jednokolorowych kardiganów. Łączy 
w sobie elementy ciekawości, szaleństwa z klasyczny krojem. Ponadto świetnie prezentuje się ze wzorzystą białą koszulą i granatowymi spodniami. 



Warto wysunąć trochę mankiet koszuli z rękawa swetra, ponieważ to dodatkowo wzmacnia efekt wizualny całości. 


Biała koszula w granatowe kwiatki (Zara) ma za zadanie nie tylko rozjaśnić zestaw, 
ale przede wszystkim wprowadzić do niego więcej szaleństwa.


Spodnie (Bershka) w granacie należą do bardzo uniwersalnych, ponieważ pasują 
do eleganckich, jak i do luźnych stylizacji.



Wybrałem do tej stylizacji czarny, klasyczny pasek (Bytom), ponieważ pojawiło się już dość innych wzorzystych i ciekawych elementów, dlatego postanowiłem wprowadzić, 
coś neutralnego jednocześnie podkreślającego elegancję. 


Żółte skarpetki w kropki (Bytom) to niewątpliwie akcent, który wprowadza co nieco szaleństwa do look'u. Skarpetki świetnie kontrastują z grantowymi spodniami i butami.


Look dopełniają skórzane buty typu brogue (Bytom). Tak jak w przypadku paska postawiłem na czarny kolor, ale za sprawą modelu butów wcale nie nudny.  


Do look'u idealnie wkomponował mi się zapach Passion for him.




7 komentarzy:

  1. Właśnie dzisiaj myślałam o takim stylu. Stwierdziłam, że kojarzy mi się z dandysem. Bardzo podobają się się kontrasty kolorystyczne, które mężczyźni wprowadzają do swojego stylu ubierania. Jednak wydaje mi się, że wymaga to sporego przemyślenia swojego ubioru, a nie założenia obojętnie czego. To sprawia, że Wasz styl staje się bardziej wyrafinowany. Mam nadzieję, że coraz więcej mężczyzn będzie przykładać większą wagę do swojego ubioru!
    Swoją drogą lubię też włoski styl ubierania kobiet, który jednak najbardziej kojarzy mi się z D&G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że wprowadzenie odpowiednich kolorów na zasadzie kontrastu wymaga przemyślenia :)

      Usuń
  2. Wszystko pasuje do siebie na piątkę ;) Ale jednak skarpetki zbyt szalone naszym i tylko naszym zdaniem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam długo był sceptycznie nastawiony do szalonych wersji skarpetek, ale przekonałem się do nich bardzo :D

      Usuń
  3. Powiem szczerze, że to jedna z najlepsza stylizacji na Twoim blogu. Brawo !!!

    OdpowiedzUsuń