Mój Instagram

niedziela, 23 października 2016

Moje zakupy do domu

Witam Wszystkich Serdecznie

 W okresie jesienno-zimowym chętnie spędzamy czas w ciepłym domu, ponieważ pogoda 
nie zawsze zachęca do spacerów na zewnątrz. Ważne jest, dlatego też byśmy czuli się 
w naszych czterech kątach jak najlepiej i tutaj z pomocą przychodzą nam dodatki i akcesoria 
do domu. Pozwalają na udekorowanie mieszkania w wybranym stylu, jak i odpowiednio dobrane sprawią, że wnętrza będą po prostu bardziej przytulne.

inspiracje dodatków do wnętrz

Kosz (Pepco - 29,99zł) jest po prostu idealny do łazienki, kuchni bądź sypialni. Ja umieściłem go w mojej łazience jako kosz na pranie. Połączenie metalowych elementów z materiałowym wypełnieniem sprawia, że kosz jest jednym z elementów, który potęguje poczucie przytulności. 

kosz pepco

Biały obrus z szarym wzorem (Pepco - 24,99zł) kojarzy mi się przede wszystkim z zimą 
i stonowanymi wnętrzami biało-szarymi. Bardzo lubię wzorzyste obrusy, dlatego iż wystarczy połączyć je ze zwykłą białą zastawą, aby stół wyglądał efektownie.  

ciekawy obrus

Karafka (Pepco - 7,99zł) świetnie nadaje się do podawania napojów, a przyznam szczerze, 
że wolę ją od dzbanka. 


alternatywa dla dzbanku

Foremki do wykrajania ciasteczek (a Tab - 9,99zł) w kształcie zwierząt kojarzących się Nam najbardziej z jesienią są niewątpliwie świetnym pretekstem do pokrzątania się w kuchni. Domowe ciasteczka w jesiennym wydaniu z pewnością uświetnią jesienne popołudnia. 


jesienne foremki na ciasteczka

Miseczki (a Tab - 3,99zł za sztukę) cechują się niewątpliwie ciekawym kształtem zewnętrznym przywodzącym na myśl ul. Wcześniej kupiłem większą miskę z tej wersji, 
dlatego też tym bardziej ucieszyłem się, że udało mi się zdobyć mniejsze do kompletu.


miseczki a tab

Poduszki tapicerskie (no name - 2,99zł za sztukę) w odcieniach szarości w połączeniu 
ze wzorzystymi poduszkami wyglądają naprawdę dobrze. Poduszki mają też to do siebie, 
że nadają wnętrzu przytulności.


pomysł na poduszki

Doniczki z motywem lawendy (no name - 1,99zł za sztukę) świetnie sprawdzą się na zioła 
w kuchni. Bardzo lubię dodatki z motywem lawendy, dlatego doniczki od razu mi się spodobały. 


doniczki na zioła

Papierowe foremki na babeczki (Home Deco - 2,99zł) zakupiłem, aby wyłożyć nimi formę 
na babeczki w celu uzyskania lepszego końcowego efektu wizualnego, niestety rozczarowałem się bardzo, bo po upieczeniu babeczek papierowe foremki w ogóle nie przypominały tych 
na początku. 


papierowe foremki na babeczki

Dywanik (Kik - 8,99zł) został wykonany ręcznik w jednym z krajów Azji i pieniądze z jego sprzedaży mają zostać przekazane na pomoc dla ludzi w tym kraju. Dywanik z pewnością się przyda, a przy okazji możemy pomóc w jakiś sposób innym. 


dywanik kik

Poszewki na poduszki (Carrefour - 2,99zł sztuka) są przede wszystkim przyjemne dla oka 
i pomogą nadać nowe życie nie wyglądającej już tak efektownie poduszce. 


jakie poszewki na poduszki wybrać

Na koniec Kochani chciałbym Wam powiedzieć, że dokładnie za miesiąc upłyną dwa lata 
od publikacji pierwszego posta na moim blogu i postaram się przygotować co nieco z tej okazji. 



7 komentarzy:

  1. Tym razem najchętniej byśmy przygarnęły foremki do ciastek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No name to jakiś sklep? Bo te poduszki tapicerskie i doniczki super i ich cena też super! Te poszewki z Carrefoura mam, orgia kolorów do wyboru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako "no name" określam produkty zdobyte całkowicie przypadkowo, nie pojawiające się w ofertach znanych sieci i marek. Akurat doniczki i poduszki natrafiłem raz w jednych sklepie przy głównym deptaku w Chorzowie :)

      Usuń
    2. Tak pomyślałam, a potem mi przyszło do głowy, że może to jednak jakaś sieciówka tylko mnie nie znana;)

      Usuń
  3. Masz bardzo dobry gust. Poszewki na poduszki są mega. Foremki są super słodkie i ciasteczka zapewne też takie będą. Wyślę mamę do Pepco po tę karafkę...przyda się jako wazon na kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ps. Świetny pomysł z wykorzystaniem karafki :)

      Usuń