Mój Instagram

wtorek, 29 listopada 2016

Look z bomberką

Cześć Wszystkim

Za oknem mamy prawdziwą zimę, choć jest to tak naprawdę dopiero początek. Ubiegły tydzień był jednak zupełnie inny w kwestii pogody, dlatego wykorzystałem go 
na przygotowanie ostatniego w tym roku zdecydowanie lżejszego zestawu z bomberką w roli w głównej. Bomberki są prawdziwym hitem tego roku i to już raczej się nie zmieni, 
bo koniec roku już tuż tuż, a ich popularność nie słabnie. Widziałem już dość sporo zimowych modeli i przyznam szczerze, że rozważam zakup bomberki w takiej wersji. 

jak nosić bomberkę

Jesień to dla mnie oczywiście czas, kiedy chętnie noszę ubrania w odcieniach brązu, 
dlatego też w tym zestawie nie mogło być inaczej. Warto łączyć ze sobą różne odcienie brązu, w szczególności te skrajne, ponieważ zagwarantują ciekawy efekt. 

bomberka h&m

Bomberka (H&M) jest bardzo lekka i wygodna w noszeniu. Jest również bardzo uniwersalna, ponieważ świetnie sprawdzi się nie tylko w zestawie z  t-shirtem, ale i z koszulą w wydaniu bardziej eleganckim. 

bomber jacket h&m

Za sprawą jasnej i ciepłej barwy kurtka rozjaśnia zestaw, ponadto doskonale łączy się 
ze wzorzystym T-shirtem. 

man in bomber jacket

Nie byłbym sobą, gdybym nie zwrócił uwagi na kieszeń umieszczoną na lewym ramieniu, która jest świetnym elementem rękawa kurtki za sprawą zamka i przeszyć.

męska bomberka

Koszulka (Calliope) z printem przedstawiającym sklepienie kopuły w odcieniach niebieskiego 
i zielonego w połączeniu z odcieniami złota i brązu przyciąga uwagę. Koszulka przełamuje dominację w brązów w zestawie, dzięki czemu jest nieodłączną częścią tego zestawu. 

z czym łączyć wzorzyste koszulki

Jednolita i w spokojnym odcieniu kurtka pozwoliła mi na dodanie do zestawu bransoletki (New Yoker) w odcieniu ciemniejszego brązu.

jak dobrać akcesoria do ubrań

Torba (Reserved) to zdecydowanie najciemniejszy element całego look'u, jednak przydatny szczególnie w sytuacji, gdy mamy do zabrania ze sobą notatki, książki itp. na zajęcia 
lub dokumenty do pracy. 

torba dla studenta

Ciemno brązowe spodnie (Calliope) w drobny czarny wzór prezentują się dobrze z jaśniejszą górą. Długość 7/8 i drobny wzór sprawiają, że jest to niewątpliwie odważny model męskich spodni. 

wzorzyste męskie spodnie

Zestaw dopełniają sportowe buty (Lasocki/CCC) ze wstawką na pięcie w odcieniu kurtki. 
Za sprawą jasnego koloru buty nadają całości trochę lekkości.

sportowe buty Lasocki

Macie w swojej szafie bomberkę? 





10 komentarzy:

  1. Ja ogólnie bomberek nie lubię ale widzę, że większość oszalała na ich punkcie. Mój mąż mnie męczy, że chce kupić bomberkę dla siebie ale ja jakoś nie jestem przekonana. :D Chyba jakaś dziwna jestem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, każdemu podoba się coś innego :)

      Usuń
  2. Ja nie mam, bo nie lubie... Ale Ty wygladasz swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem to koszulka skradła nasze serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look. Spodnie mnie bardzo zachwyciły. Takiej kurtki nie mam w szafie, bo ...chyba za stara jestem, ale na Tobie wszystko wygląda bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem w obecnych czasach wiek nas nie ogranicza :)

      Usuń