Mój Instagram

piątek, 6 stycznia 2017

Masło orzechowe enerBio

Cześć Wszystkim

W ubiegłym roku tak naprawdę odkryłem smak masła orzechowego i dołączyłem do jego wielkich wielbicieli. Wszystko rozpoczęło się za sprawą otrzymanego słoika z masłem orzechowym marki enerBio dostępnej w sieci drogerii Rossmann. Mile zaskoczył mnie smak masła orzechowego, jak i pochodzenie produktu marki enerBio z uprawy ekologicznej. 
W dobie masowego rolnictwa produkty z uprawy ekologicznej są na wagę złota.

masło orzechowe Rossmann

Masło ma kremową konsystencję z drobnymi kawałkami orzeszków ziemnych, 
dzięki czemu łatwo się rozsmarowuje. W smaku jest oczywiście orzechowe, 
jednak nie jest przez to przytłaczające. Wyczuwalny jest również lekko słony posmak.

produkt ekologiczny Rossmann

Najchętniej po masło orzechowe sięgam na śniadania lub jako przekąskę na razowym pieczywie. Taki zestaw chętnie przegryzam do musli z mlekiem lub owsianki. 

masło orzechowe z pieczywem razowym

Współcześnie opakowanie jest bardzo istotną częścią produktu, ponieważ determinuje 
nie tylko możliwości przechowywania samego produktu czy możliwości jego ponownego wykorzystania, ale przede wszystkim jest to źródło informacji o produkcie. Na etykiecie masła orzechowego enerBio możemy znaleźć, także certyfikat produktów wegańskich, 
jak i certyfikat rolnictwa ekologicznego. 

masło orzechowe enerBio

Zaletą produktu z pewnością jest ograniczony i jasny skład, dzięki czemu nie jesteśmy skazani na dziwnie brzmiące i nieznane nam składniki. Prosty skład cechuje produkty naturalne, ekologiczne i to wcale nie umniejsza ich smaku czy wartości, ponieważ jest wręcz przeciwnie ich smak jest o wiele lepszy, przyjemniejszy i są przede wszystkim przyjazne 
dla naszego zdrowia. Marzeniem byłoby oczywiście masło orzechowe w 100% z orzechów, jednak dotychczas to ma największą zawartość orzechów na jaką natrafiłem 
w ogólnodostępnych sklepach. 

masło orzechowe enerBio etykieta

Z wielką przyjemnością mogę polecić masło orzechowe enerBio, ponieważ świetnie smakuje, ma w miarę przyzwoity skład, a przede wszystkim tak naprawdę każdy ma do niego dostęp 
za sprawą sieci Rossmann. Mieliście już okazję próbować to masło orzechowe?


22 komentarze:

  1. Jadłam je kilka razy i smakowało mi, jednak obecnie wolę masła 100% orzechów - bez soli, cukru i innych dodatków, więc nie wiem, czy to smakowałoby mi teraz tak jak kiedyś :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się, że w takim wypadku nie :) Ja mam teraz zamiar zrobić własne :)

      Usuń
  2. Mimo wszystko tłuszcz palmowy trochę mnie odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uznałem, że mogę to zaakceptować za sprawą uprawy ekologicznej

      Usuń
  3. Nie miałam go, ale gdybym dorwała, wypróbowałabym chętnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochamy masło orzechowe ale akurat tego nigdy nie kupiłyśmy właśnie za kiepski skład. Olej palmowy już na wstępie dyskwalifikuje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to od razu poproszę na miary na jakieś masła orzechowe :) Bo przyznam, że ja spotkałem tylko gorsze masła od tego dotychczas... Mam w planach zrobić własne, niestety obecnie czasu brak :/

      Usuń
    2. Z firmy Sante seria Go On :D Pyszne masło i 100% fistaszków ;)
      Ale jak wejdziesz na naszego bloga w zakładkę "masło orzechowe" to będziesz miał full opcji :D

      Usuń
  5. Kiedyś bardzo zajadałam się masłem orzechowym, ale nie było ono dostępne w Polsce. Ostatnio odkryłam masło bez żadnych chemicznych dodatków. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masło to dopiero musi smakować genialnie :D

      Usuń
  6. Lubię je, zawsze kupuję, gdy jest w promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że nie każdy musi za nim przepadać :)

      Usuń
  8. Świetne masełko. :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ma "trochę" kalorii ale jakie pyszne, na pewno wypróbuję to z Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń