sobota, 21 lutego 2015

Makaron z brokułem, papryką i kukurydzą

Witam Wszystkich Serdecznie

Dzisiaj czas na jedno z moich ulubionych dań, które jest proste 
w przygotowaniu i przede wszystkim smaczne. Połączenie makaronu, warzyw i sera należy do jednych z najchętniej przeze mnie wybieranych, a że dawno już makaron u mnie nie gościł 
to postanowiłem z Wami podzielić się tym daniem.

Potrzebować będziemy:


  • makaron rurki
  • puszka kukurydzy
  • brokuł
  • 2 czerwone papryki
  • czerwona cebula
  • 3 ząbki czosnku
  • oliwa z oliwek
  • majranek
  • tymianek 
  • zioła prowansalskie
  • mieszanka Tomato Seasoning Salt
  • sól
  • kostka żółtego sera

Makaron gotujemy w osolonej wodzie, a w drugim garnku gotujemy różyczki brokuła.


Cebulę i ząbki czosnku szatkujemy i smażymy na oliwie z oliwek.


Następnie dodajemy ugotowany makaron i smażymy dalej, dzięki czemu makaron nabierze czosnkowego smaku.


Do makaronu na patelni dodajemy ugotowane różyczki brokuła, kukurydzę i pokrojoną paprykę. 


Dodajemy przyprawy i starty żółty ser, dokładnie mieszamy 
i po stopieniu się sera zdejmujemy z ognia i mamy już gotowy obiad. 



49 komentarzy:

  1. Makarony wszelkiego rodzaju kocham !! Do tego warzywa zielone ... palce lizać ^^ O tej godzinie się nie skusze jednak jutro czemu nie hmmm ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. widzę, że również lubisz deski - nowy szablon bloga świetnie się prezentuje :)

      Usuń
    2. Każda pora jest dobra ^^ Ps. Jakoś tak deski ostatnio mi się spodobały ;)

      Usuń
  2. Pięknie, zdrowo, kolorowo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli udało mi się zawrzeć to co najważniejsze w jedzeniu jest :)

      Usuń
  3. Ale kolorowo. :) U mnie ostatnio był sos serowo-brokułowy dziś makaron ze szpinakiem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makaron ze szpinakiem jest całkiem dobry :)

      Usuń
  4. Makaron pasuje do wszystkiego,a do tego z warzywami jest bardzo zdrowy i mało kaloryczny. Super proste danie, wygląda tak wiosennie ;)
    http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałbym już wiosnę i nawet dzisiaj wychodząc do pracy poczułem jakby już powoli się zbliżała ^^

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bo jakoś kolory zawsze zachęcają do jedzenia :)

      Usuń
  6. Kocham makaron z warzywami. Akurat wczoraj miałam go z kalafiorem, brokułem i marchewką ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makaron uwielbiam :) Twoja propozycja jest cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. standardowo trafiasz w moje kubki smakowe! ;)
    żywię głęboką nadzieję,że na wszystko znajdę czas, najważniejsze to dobre nastawienie i sensowna organizacja. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu się zgadzam dobre nastawienie to podstawa :)

      Usuń
  9. Jakie kolorowe! Nie dość, że szybkie to i bardzo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko wygląda prześlicznie kolorowo! :D Jak wiosna na talerzu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzis na obiad podałam niewypał, mam nadzieje ze nie bombę z opóźnionym zaplonem. W zamyśle miały byc podudzia glazurowane wyszedł słodki kurczak. Brr. Twoja propozycja wydaje sie byc zdecydowanie ciekawsza.
    Z przyjemnością dołączam do obserwujących.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie zrazisz się do gotowania i dalej będziesz się krzątać w kuchni :)

      Usuń
  12. Takie kolorowe dania warzywne lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie proste połączenia to coś zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No nic, w wolnej chwili drukuję sobie ten przepis i będę testować :D Aż żal, że wczoraj na niego nie trafiłam, bo miałam brokuła, z którym nie było do końca wiadomo, co zrobić ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz pochwalić się potem efektami :)

      Usuń
  15. Bardzo fajne, tylko ja bym nie dodawał kukurydzy :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda pysznie, kolorowo i zdrowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł, choć ja do tego typu dań dodaję raczej ryż;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepis idealny na dzisiejszy obiad, dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń