czwartek, 10 grudnia 2015

Dodatki do domu z jeleniami

Witam Wszystkich,

W tym roku jesienią w Galerii Katowickiej pojawił się sklep Tiger, 
który od początku wzbudził ciekawość klientów nietypowym 
i oryginalnym asortymentem. Od zabawnych gadżetów, 
przez wszelkiego rodzaju przybory do spędzania czasy wolnego, 
po prezenty i dodatki do domu. Świetny design to niewątpliwie zaleta asortymentu Tiger'a, dlatego też dzisiaj prezentuję rzeczy z motywem w jelenie, który należy ostatnimi czasy do bardzo pożądanych.


Poduszki, tace, serwetki, puszki, kubki i wiele innych rzeczy można było nabyć w Tiger. Jelenie w pixel'owym wzorze kusiły nie tylko mnie, a do tego mogą być świetnym prezentem.

Poduszka z tej serii nie tylko umili drzemkę, ale będzie świetnym elementem dekoracji naszego łóżka lub kanapy. Takiego rzeczy sprawiają, iż pomieszczenie staje się bardziej przytulne.


Nie byłbym sobą, gdybym nie zaopatrzył się, także w akcesoria przydatne w kuchni jak i do podawania jedzenia. Taca w jelenie urzekła mnie od razu przywodząc mi na myśl świąteczny okres 
i to jak ważne w tym czasie są dla nas posiłki z bliskimi. Jak dla mnie idealna na podawanie smakołyków na świątecznym przyjęciu.


Serwetki, które jak tylko mogę wykorzystuję przy zastawianiu stołu. Jak człowiek spojrzy na taką serwetkę przy talerzu od razu się uśmiecha, a to chodzi w życiu, by się uśmiechać.


Wszelkie puszki i pojemniki do przechowywania żywności są 
przeze mnie uwielbiane, dlatego nie byłbym sobą, gdybym nie sprawił sobie takiej puszki. Wykorzystam ją do przechowywania łuskanych laskowych, ale na cukierki też się nada.


Jelenie na dobre wkradły się do naszych mieszkań i moim zdaniem, tego typu dodatki nadają wnętrzu przytulności i pozwalają nam wyrazić siebie w naszych czterech kątach. 








16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszy oko, a do tego można się na niej zdrzemnąć ^^

      Usuń
  2. U mnie też nie brakuje dodatków z jeleniami :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mają w sobie to coś, że nie można się im oprzeć :)

      Usuń
  4. Ale fajne ;) Angelika jak wejdzie do sklepu z takimi gadżetami to może tam cały dzień spędzić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to w takim razie byłaby dla mnie dobrym kompanem na zakupy :)

      Usuń
  5. Wzornictwo nie w moim guście, ale podoba mi się ta puszka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze, że wszyscy nie jesteśmy tacy sami :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Życzę, żeby niedługo się pojawił :)

      Usuń