poniedziałek, 28 grudnia 2015

Grudniowy outfit

Witam Wszystkich

Grudzień zazwyczaj kojarzy nam się z zimą i świętami, co naturalnie jest związane z białą pierzyną za oknem, której niestety w tym roku brak. Prawdziwie zimowy grudzień możemy sobie jedynie wyobrazić, ale to nie zmienia faktu, iż w coś ubrać się musimy. Ciepłe kurtki, puchówki czy kożuchy możemy na razie pozostawić w szafie, 
a w zupełności wystarczą nam ich lżejsze odpowiedniki 
tzw. przejściowe kurtki czy płaszcze. Zapraszam na mój pierwszy pełny outfit na blogu czyli grudniowy outfit. 


Granatowy płaszcz z kapturem (Reserved), zapinany zamkiem błyskawicznym i dodatkowo guzikami. Dużym atutem są liczne kieszenie, a także zewnętrzne poziome kieszenie z których nikt nam niczego nie wyjmie bez naszej wiedzy. 


Do płaszcza dobrałem szal w kratę (New Look), która w tym sezonie silnie zaznacza swoją obecność. Ponadto szal świetnie kontrastuje 
z szarym swetrem i wprowadza element ciekawości do granatowego płaszcza. 


Szary dzianinowy sweter (Calliope) to jeden z nieodłącznych elementów zimowej garderoby. Łagodny kolor doskonale prezentuje się ze śliwkowymi spodniami, a ciekawy splot sprawia, iż wystarczy zwykły basic'owy T-shirt (H&M), aby dopełnić całość. 


Błękitny T-shirt z dzianinowym swetrem rozjaśniają całość.


Sezon jesienno-zimowy wcale nie musi nam się kojarzyć z nudą 
stąd śliwkowe spodnie (Bershka), które wprowadzają trochę koloru 
do całości.


Brązowy pasek (Carry) odnosi się kolorystycznie do butów. 


Skórzane buty za kostkę (Deichmann) są wygodne w użytkowaniu 
za sprawą zamków błyskawicznych po wewnętrznej stronie 
jak i tradycyjnych sznurówek.


 Wnętrze dodatkowo ocieplone, więc nawet przy ujemnych temperaturach się sprawdzą. 


Ostatnim elementem mojego grudniowego outfit'u jest mój ulubiony zegarek (Casio).











30 komentarzy:

  1. O yeah podoba mi się ! Poproszę więcej takich postów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę obiecać, że to dopiero początek takich postów :)

      Usuń
  2. bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny outfit! A ten szalik to taka kropeczka nad i - fajnie uzupełnia resztę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, akcesoria mają w sobie moc :)

      Usuń
  4. Całość naprawdę do siebie pasuje ale chyba najbardziej to nam się buty podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Należą do jednych z moich ulubionych :)

      Usuń
  5. Stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten sweter, buty też mi się bardzo podobają, lubię taki męski styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie można sobie pozwolić, by taki sweter założyć :)

      Usuń
  7. Szczęśliwego Nowego Roku 2016 :)

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się Twoje wyczucie stylu.
    Szczęśliwego Nowego Roku Janusz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się Twój styl. Całość bardzo fajnie się prezentuje. ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się nie zawieść i dziękuję :)

      Usuń
  10. Świetnie wyglądasz, podoba mi się zegarek, wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najchętniej zakładam właśnie ten zegarek :) dziękuję :)

      Usuń
  11. Super styl :D Ale najbardziej to mi się spodnie podobają ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sezonie jesienno-zimowym nie raz szaro i ponuro, dlatego też je lubię, bo odmieniają tę szarość :)

      Usuń
  12. Fajnie wyglądasz, wszystko Ci pasuje :)
    Najbardziej podoba mi się szalik :D

    OdpowiedzUsuń