środa, 16 grudnia 2015

Zimowe wyprzedaże

Cześć Wszystkim

Zakupy w dzisiejszych czasach są nieodłączną częścią życia ludzi, 
a ponadto sprawiają nam przyjemność. Nie zawsze jednak możemy sobie pozwolić na wszystkie rzeczy, jakie chcielibyśmy mieć i tutaj przychodzą nam z pomocą wyprzedaże sezonowe i międzysezonowe. Okres przedświąteczny i pojawiające się wyprzedaże to nie tylko dobry moment na zakup prezentów, ale i sprawienie sobie upragnionych rzeczy, a także skorzystanie z okazji. W tym roku moją uwagę przykuła kolekcja marki Top Secret jak i marki H&M, więc korzystając z wyprzedaży zakupiłem to i owo.

Szara bluza z w drobny wzór jak w plastrach miodu, 
jako pierwsza zwróciła moją uwagę.


(Top Secret 59,99zł)

Koszule to nieodłączny element garderoby współczesnych ludzi, chociaż niejednokrotnie pierwsze co nasuwa się nam na myśl to klasyka. Dzisiejsza moda wcale na tym nie poprzestaje, od flaneli, przez klasyczną białą po koszule z różnego rodzaju wykończeniami, 
z klasycznym kołnierzykiem, stójką czy też z kominem. Koszula 
z kominem zamiast kołnierzyka nie mogła nie zwrócić uwagi, 
do tego wykonana z mięsistej bawełny w sam raz nadaje się 
na co dzień. 



(Top Secret 59,99zł)

Bluza z grafiką to jak dla mnie nierozerwalny duet, jest ich na tyle dużo, że zawsze możemy znaleźć coś, czego jeszcze nie mamy, 
albo coś zupełnie innego niż dotychczas.



(Top Secret 79,99zł)

Koszul w mojej szafie na brakuje, dlatego po znalezieniu takiej 
na co dzień znalazłem i koszulę w wersji bardziej eleganckiej 
z ciekawym designem w liście. Jak koszula to i marynarka, 
którą możemy zestawić, także z T-shirtem. Granatowa marynarka 
to istny klasyk, który zawsze się przyda.



(koszula H&M - 50zł)
(marynarka H&M - 99,50zł)

Bluza, która w mej głowie tkwiła odkąd tylko się pojawiła z nową kolekcją w H&M, ciekawy wzór za sprawą kontrastu róż i czerni. Widok tej bluzy na wyprzedaży sprawił, że oczywistym stał się jej zakup.
Do tego szalik w kratę, która w tym sezonie wbija się drzwiami 
i oknami na półki sklepowe. Szalik z lżejszej tkaniny będzie w sam raz na okres przejściowy z zimy na wiosnę.



(bluza H&M - 40zł)
(szalik H&M - 20zł)

Spodnie dresowe to część garderoby do której przekonało mnie zróżnicowanie krojów, a przede wszystkim wygoda noszenia sprawia, że są dobre na wyjście na spacer jak i na zakupy spożywcze.



(spodnie H&M - 40zł)

Wyprzedaże to dobry czas na odświeżenie własnej szafy w dobrej, 
ale to także szansa kupić coś o czym już wcześniej myśleliśmy 
w dobrej cenie.

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Granat to jeden z moich ulubionych kolorów :)

      Usuń
  2. Widzę, że udane zakupy :) i podoba mi się Twój styl.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marynarka jest genialna . Świetnie się prezentujesz w tych ubraniach . Ja osobiście nie lubię chodzić na zakupy ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No cóż każdy jest inny i szczerze mówiąc całe szczęście :D

      Usuń
  4. O proszę, teraz już wem, kto mi smaka na jedzenie robił :D Świetne zakupy! Ale czekam na więcej smakołyków bo pzepisy maz rewelacyjne! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z gotowania wcale nie rezygnuję, chcę się tylko podzielić innymi pasjami jeszcze, więc na pewno będzie wiele nowych przepisów :)

      Usuń
  5. Granatowa koszula jest extra, ale bluza w kwiaty też wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi faworyci jeśli chodzi o te zakupy :)

      Usuń
  6. Świetne stylizacje. Koszula w liście mój faworyt. Kocham koszule i mam ich bardzo dużo, biała, czarna ( te kojarzą mi się już teraz z pracą), w kratę, dżinsowa i moja ulubiona biała w drobny wzorek z sów. Od paru lat kupuję tylko na wyprzedażach i kiedyś uwielbiałam H&M. Niestety jakość ubrań dziś a 13 lat temu, kiedyś robiłam zakupy w tym sklepie jest nie do porównania. Oczywiście na niekorzyść. Kupiłam tydzień temu spodnie na lato w H&M. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż niestety problem jakości w Polsce i na świecie nie jest wcale mały, ale na szczęście zawsze znajdzie się coś dobrego :)

      Usuń
  7. Jakie zmiany widzę. Teraz nie tylko kuchnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta granatowa koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie podoba mi się ta bluza w róże! Sama bym sobie taką kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze nawet nie przypuszczałem, że akurat ją uda mi się zdobyć na wyprzedaży :)

      Usuń
  10. 1 i 3 najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. I jak tu się nie skusić na zakupy, haha

      Usuń