piątek, 1 stycznia 2016

Sylwestrowa metamorfoza stylizacyjna

Witam Wszystkich Serdecznie

Dzisiaj mam dla Was coś trochę innego niż dotychczasowe posty, 
ale ściśle powiązane z moją pasją do mody, a mianowicie metamorfozę. Metamorfoza, przemiana każdy z nas nie raz w życiu pragnie ją przejść. Dzisiaj mam dla Was sylwestrową metamorfozę stylizacyjną ze mną roli stylisty, z salonem fryzjersko-kosmetycznym Barocco Hair & Body i telewizją TVS. W Sylwestra 
o godzinie 17:45 odbyła się emisja metamorfozy w programie Cafe Silesia.



Sylwestrowej metamorfozie została poddana Basia. Metamorfoza objęła ubiór, makijaż, włosy jak i zabieg kosmetyczny. Rozmowa 
z Basią na temat tego jak się ubiera zazwyczaj i moje obserwacje były podstawą do metamorfozy stylizacyjnej. Basia jest dość szczupłą 
i wysoką osobą, co jest z pewnością jej atutem. Na co dzień stawia przede wszystkich na wygodę ubrań, które nosi i praktyczność. Chętnie zakłada, także luźne ubrania, które ukrywają jej atuty. 




Cały program poprowadziła prezenterka telewizji TVS Nina Nocoń. 
Na początek Basia została poddana zabiegowi kosmetycznemu twarzy, po czym trafiła w ręce fryzjera Artura Adrian, a w między czasie wizażystka Magdalena Kalita zrobiła jej makijaż.



Sylwester kojarzy mi się z wszechobecnym błyszczeniem
 czy to w postaci cekinów, brokatu czy też w dodatkach. Dla Basi wybrałem mieniący się złotym brokatem top z wycięciami na ramiona, aby nie zakrywać, aż tak góry. Do topu dobrałem czarne woskowane spodnie typu high waist, które kojarzą mi się z okresem sylwestrowo-karnawałotym, a ponadto podkreślają zgrabne nogi Basi.




Bez wątpienia elementem, który nadaje całości elementu ciekawości, kobiecości i do tego wydłuża nogi są czerwone szpilki. Szpilki nie tylko zwracają uwagę swoim kolorem, ale i dodają pewności siebie.

Stając przed wyborem dla siebie najodpowiedniejszego outfitu wybierzmy sobie część ciała, która będzie w nim najbardziej eksponowana i bez zwątpienia będzie naszym atutem. W przypadku Basi zależało mi na pokazaniu długich i zgrabnych nóg. 


Całość dopełnia czarna torebka ze złotymi elementami, widoczna złota bransoletka i czarne błyszczące korale. Wszystkie elementy wykorzystane do metamorfozy stylizacyjnej Basi to rzeczy marki New Look, które możemy znaleźć w sklepach marki w Polsce. 



Cała ekipa napracowała się nad tym, aby Basia przeszła prawdziwą metamorfozę.



Ubierając Basię starałem się, aby poczuła się dobrze w nowym stylu 
i przede wszystkim nabrała świadomości co do swoich atutów.



Basia przeszła bez wątpienia prawdziwą metamorfozę ze skrytej osoby w brylującą, pewną siebie kobietę, która olśni wszystkich na nie jednej imprezie sylwestrowej.




44 komentarze:

  1. wow i to się nazywa przemiana ! Świetnie

    OdpowiedzUsuń
  2. łał! Odwaliłeś kawał dobrej roboty, jestem zauroczona zmianą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda wspaniale :)
    I Twój styl też zasługuje na pochwalę :) Pozdrawiam.

    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda, mega przemiana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, Basia przeobraziła się w prawdziwego motyla :)

      Usuń
  5. Pani pięknie wygląda :) I jaka figura genialna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że teraz będzie ciężkiej ją eksponowała :)

      Usuń
  6. Śliczna kobieta :) SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna metamorfoza.
    Wszystkiego dobrego w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super metamorfoza! czy jest dostępny gdzieś materiał TVS online? ;) najlepszego w nowym roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie jest dostępny on-line, ale pewnie za jakiś czas będzie :) Ps. dziękuję :)

      Usuń
  9. No, no, metamorfoza bardzo na plus. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow świetna metamorfoza, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy się starali, by wyszło jak najlepiej :)

      Usuń
  11. Brawo, dobra robota! Basia wygląda extra :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna metamorfoza Basi i Ty też wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale zdecydowanie Basia jest gwiazdą :D

      Usuń
  13. Najbardziej podoba mi się to, że Basia nie została pozbawiona swojej osobowości. Czasami widzę metamorfozy, których autorzy za cel stawiają sobie całkowite odmienienie człowieka, zupełną transformację, zupełne przekombinowanie materii. A Basia nie zginęła w stylizacji. Całość ładnie podkreśliła jej urodę i to jest chyba najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałem, by Basia poczuła się jak w obcej skórze tylko by czuła się dobrze we własnej :)

      Usuń
  14. Gratuluję tak ciekawej pracy! A co do przemiany, to świetnie, ze podkreśliłeś kobiecość Basi, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) uważam, że każdy ma w sobie coś co warto pokazać :)

      Usuń
  15. Bardzo miło czytać mi te wszystkie komentarze :-) właściwie to jestem mega pozytywnie zaskoczona, nigdy nie myślałam o sobie w ten sposób. Dziękuje i także Wszystkim życzę spełnienia marzeń w nowym roku. Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłem Basiu, że trzeba nabrać świadomości swoich atutów :) Wszystkiego Dobrego :)

      Usuń
  16. Gratulacje!!! Naszyjnik zwrócił moją uwagę, może jest jeszcze do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i trzymam kciuki, aby Ci się udało go zdobyć :)

      Usuń