wtorek, 12 stycznia 2016

Tekstylia kuchenne


Witajcie Moi Drodzy

Kuchnia od wieków uchodzi za tętniące życiem centrum domu, 
gdzie unoszą się zapachy przygotowywanego jedzenia i zasiadamy wszyscy razem do posiłków. Postęp cywilizacyjny sprawił, że zyskała własną przestrzeń w naszych domach. Mnogość dostępnych akcesoriów i sprzętów kuchennych potrafi przyprawić o zawrót głowy, ale dzięki temu każdy może znaleźć coś dla siebie. W mojej kuchni cenię sobie między innymi przytulność, która sprawia, że jeszcze chętniej spędzam w niej czas na gotowaniu. Niezastąpione w nadaniu kuchni przytulności są tekstylia kuchenne, które nie wiążą się 
z wielkim wydatkiem.


Zestaw ręcznika kuchennego i rękawicy (Pepco) w jednakowym kolorze z napisami nawiązującymi do kuchni i domu to absolutny must have w ostatnim czasie.


Kolejny zestaw (Pepco) to propozycja w sam raz dla tych, 
którzy lubują się jednolitych zestawach. Biały kolor w połączeniu 
z szarym wzorem sprawiają, iż komplet jest ciekawy a zarazem stonowany.


Ciekawy print to co raz częściej to, czego szukamy w poszukiwaniu czegoś oryginalnego. Ręcznik kuchenny z printem z gazety (Home & You), należy bez wątpienia do co raz częściej poszukiwanych przez nas oryginalnych rzeczy. Ręcznik doskonale komponuje się z szarą rękawicą z białym nadrukiem (Pepco).


Zestaw miks (Pepco) czyli coś dla tych, którzy nie boją się łączenia 
ze sobą różnych wzorów i kolorów. Jednolite komplety owszem wyglądają bez wątpienia ładnie, ale staram się, także szukać innych połączeń, które również wyglądają dobrze, a do tego są zdecydowanie ciekawsze. 


Na koniec fartuch, który był moim marzeniem odkąd zaczęła się moja przygoda z blogiem, ale jakoś tak nigdy nie mogłem trafić na ten właściwy i do tego w rozsądnej cenie. Poszukiwania trwały dość długo, ale wreszcie pojawił się ten wymarzony z motywami związanymi 
z kawą (Home & You). 


34 komentarze:

  1. Bardzo ładne, lubię szarość i odcienie zgaszonego brązu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, stonowane i spokojne, ale wcale nie pozbawione uroku :D

      Usuń
  2. Bierzemy fartuch :D Podoba nam się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie będę go strzec jak oka w głowie :D haha

      Usuń
  3. Mam taki fartuch , często odwiedzam Home & You :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, to jeden z moich ulubionych sklepów z dodatkami i akcesoriami do domu :)

      Usuń
  4. w Pepcko nigdy nie zwracałam uwagi na takie tekstylia, jak tylko będę w tym sklepie to coś muszę wybrać dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to moim zdaniem w Pepco warto zwrócić właśnie uwagę na ofertę do kuchni i domu :)

      Usuń
  5. Ja często kupuje takie rzeczy w "home&you", ale ze względu na bardzo fajne wzory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w kwestii wzorów należą do czołówki :D

      Usuń
    2. W 'Home & You " ja też kupuję, rzeczy są bardzo fajne i często mają wyprzedaże :)

      Usuń
    3. Tak to prawda można trafić co jakiś czas na świetną okazję :)

      Usuń
  6. Chyba muszę wybrać się do Pepco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, oferta dla domu i kuchni jest naprawdę świetna :D

      Usuń
  7. Ładne akcesoria, co do rękawic, to obecnie nie korzystam, mam takie gumowe małpki, w które wsuwa się palce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też ciekawe rozwiązanie, ja jednak nie wyobrażam sobie, że mogłoby zabraknąć w mojej niewielkiej kuchni powieszonym rękawic ^^

      Usuń
  8. Nigdy nie byłam w Pepco...
    A fartuch bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie wybierz się do Pepco :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ja też :), tak niewiele wystarczy by dopieścić trochę naszą kuchnię :D

      Usuń
  10. Bardzo fajne tekstylia. Ten fartuch też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja się zastanawiam gdzie kupić dobre, silikonowe rękawice. Kupiłam w zeszłym roku w Leclercu chyba (nie pamiętam już) i są do kitu, bo strasznie się nagrzewają i w ogóle nie spełniają swojej funkcji. Ma ktoś jakieś pomysły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałbym pomóc, ale niestety ja jakoś nie jestem przekonany do silikonowych akcesoriów w kuchni :)

      Usuń