czwartek, 11 lutego 2016

Daywear denim i krata

Cześć Wszystkim

Nadszedł i czas na moją propozycję daywear czyli na co dzień, 
jak kto woli. Wielki powrót denimu, jeansu sprawił, że i ja zaopatrzyłem się takowe. W ofertach znanych sieciówek pojawiło się wiele odcieni jeansu od bardzo jasnych, przez intensywnie niebieskie po ciemniejsze granatowe. Denim od razu zaistniał w mojej głowie 
w połączeniu z wszechobecną jeszcze kratą, "jeszcze" z tego względu, że nowy sezon poprowadzi nas zdecydowanie bardziej w kierunku pasków. 


Pora roku pomimo, iż mamy teoretycznie zimę w praktyce to raczej coś na pograniczu wiosny i jesieni, ale jednak bez swetra obejść się nie może. Sweter (Jack & Jones) uspokaja całość, ponadto warty uwagi jest splot, który z pozoru wygląda zwyczajnie jednak od klatki piersiowej w wzwyż przeradza się przeplataną kratkę. Podwinięte rękawy mają na celu pokazać rękawy koszuli, co w efekcie jest ciekawym akcentem kolorystycznym.


Koszula (New Yorker) w granatowo-czerwoną kratę z pewnością ożywi nasz outfit na co dzień. Koszula tworzy świetny kontrast  z jasnym swetrem i błękitnymi jeansami. 


Warto zwrócić uwagę na mankiety koszuli, które na wewnętrznej stronie mają granatową wstawkę. Wstawka, aż się prosi o to, 
by ją wywinąć i pokazać.


Bransoletki (New Yorker) w odcieniu ciemnego brązu zrobione 
z koralików są nawiązaniem kolorystycznym do guzików swetra,
jak i paska. 


Błękitne jeansy (New Look) są przeciwwagą dla żywej kolorystycznie koszuli. Jeansy są w kroju typu skinny, ponieważ ze względu na moją budowę ciała staram się nadać mojej sylwetce proporcji odejmując 
w dolnej części i dodając w górnej części.


Pasek (New Yorker) za sprawą koloru doskonale współgra z jasnym denimem, a ponadto domyka outfit wraz z pozostałymi akcesoriami 
w ciemnym brązie.


Na koniec mój ulubiony zapach Trussardi A Way for Him, który niesie ze sobą swego rodzaju świeżość. 





60 komentarzy:

  1. W wersji ze swetrem świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Denim I jeans to jest to samo, braku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze o tym wiem :), stosuje się je zamiennie i oba pochodzą z francuskiego, denim od nazwy miasta, gdzie produkowano materiał, a jeans od nazwy koloru :)

      Usuń
    2. https://pl.m.wiktionary.org/wiki/d%C5%BCins#pl

      No właśnie - zamiennie, nie razem.

      Usuń
    3. Czytaj wyżej nie napisałem wielki powrót denimu i jeansu tylko .... denimu, jeansu co miało na celu zwrócenie uwagi na różne określania tego samego :)

      Usuń
    4. Zawistny Polak musi się czegoś uczepić, bo inaczej źle by się czuł, że nikogo nie objechał w Internecie. W ten sposób prostaki leczą swoje kompleksy - kierownik nimi w pracy poniewiera, żona albo matka nie daje wytchnienia. Ale mogą sobie skompensować te poniżenia i w necie anonimowo się powymądrzać, ponazywać kogoś burakiem. Polaki cebulaki, w klapkach kubota i skarpetkach przy kompie, różnej płci blachary. Szkoda zwracać uwagi na tych pastuchów.

      Usuń
    5. Niestety tak to już jest w naszym kraju, ale na szczęście nie wszyscy tacy są :)

      Usuń
  3. Uwielbiam koszule z czerwonym kolorem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na co dzień fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To mówisz, że w tym sezonie będą modne paski.. a nasza szafa jest wypchana koszulami w kratę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dzisiejszych czasach raczej nie trzeba się obawiać o to, że coś co mamy w szafie już się nie przyda, bo moda stale czerpie inspiracje z tego, co już było :)

      Usuń
  6. kocham męskie swetry w tym stylu, rozpływam się jak widzę w nich mężczyzny! Niestety mojego brata i taty nie idzie przekonać... ale skoro wolą koszule typu kiepskich, cóż ich strata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma prawo do tego, by ubierać się tak jak chce :)

      Usuń
    2. wiem, wiem, ale chciałabym by ciekawie wyglądali, ale masz rację. Nie można nikomu nic robić na siłę :)

      Usuń
    3. Niestety nie zawsze nasze dobre intencje spotykają się ze zachwytem innych :)

      Usuń
  7. Świetna koszula, dżinsy świetnie leżą i ciesz się, bo nie każdy facet wygląda dobrze w tym odcieniu

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądasz, sweter moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie najbardziej podoba się ta koszula z New Yorkera :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc jak ją zobaczyłem to od razu wiedziałem, że ją kupię, bo długo szukałem koszuli w kratę :)

      Usuń
  10. Świetna stylizacja i do tego Trussardi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), ten zapach bardzo przypadł mi do gustu :)

      Usuń
    2. Janusz! Kocham Cie! :-*

      Usuń
  11. biały sweter z kratą idealnie współgra ! I like it :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na co dzień fajna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie zdecydowane kolorki, super. Pasuje ci :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna koszula i spodnie! ;) Chyba muszę upolować :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja i tekst też. Podoba mi się sposób w jaki opisujesz swoje stylizacje. Super! Szkoda, że nie mam takiej lekkości pisania, ale staram się przełamywać swój strach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się opisać jak najwięcej rzeczy na które zwracam uwagę przy tworzeniu stylizacji :) Ps. Trzymam za Ciebie kciuki, bo ktoś kto robi tak piękne fotografie to na pewno ma wiele wartościowych rzeczy do powiedzenia :)

      Usuń
  16. Dżinsy to klasyka. :) Bardzo fajnie pasują do tej koszuli. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uuu będziesz miał branie na Walentynki:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam koszule w kratkę, i damskie i męskie wersje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wygląda ten sweter do takiej koszuli ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo spodobało to połączenie :)

      Usuń
  20. Bardzo mi się podoba koszula, chociaż wszystko fajnie razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zestawienie, już od dawna jestem fanką koszul w kratę - nigdy mi się nie znudzą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać koszulę w kratę cieszą się wielką popularnością :D

      Usuń
  22. Kiedyś uwielbiałam chodzić w koszulach ! a teraz szczerze mówiąc juz tak nie chodze, hmmm co do twojego looku na plus :d może jedynie nie do końca pasuje mi ten jasny sweter do tej koszuli.. moim zdaniem efektywniejsze byłoby połączenie szarego sweterka z ta koszulą :)

    Pozdrawiam i czekam na nowe posty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to w modzie jak i gotowaniu podoba mi się najbardziej, że jest mnogość możliwości w łączeniu ze sobą rzeczy i składników :)

      Usuń
  23. nie zdążyłam nawet zajarzyć, że jeans wyszedł z mody- jakoś nosiłam go cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasy są takie, że można dostać prawie wszystko :), a jeans zawsze był obecny, jednak zszedł na boczny plan, ale najbliższy sezon rzuci jeans do głównej obsady:)

      Usuń
  24. Świetna koszula, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń