środa, 24 lutego 2016

Zimowy outfit

Witajcie Moi Drodzy

Sezon zimowy zmierza co raz bliżej do końca, dlatego korzystając 
z niedawno chwilowo zaistniałej białej zimy przygotowałem ostatni 
w tym sezonie outfit zimowy. Przyznam szczerze, że o tej porze roku wybierając outfit stawiam nie tylko na efekt estetyczny, 
ale i na funkcjonalność, która nie powinna być w zasadzie w ogóle pomijana przy tworzeniu zestawu dla siebie. Wszyscy chcemy wyglądać dobrze w ubraniach, czuć się w nich dobrze, ale nie obejdzie się to bez uwzględnienia panujących warunków atmosferycznych. 


Kurtka to niewątpliwie podstawa sezonu jesień-zima, choć od kilku lat zimy w naszym kraju nie są już tak silne jak wcześniej. Tym razem postawiłem na kurtkę (Pull&Bear) typu parka i modną zieleń 
w tym sezonie. Kurtka sama w sobie jest ciepła, a liczne ściągacze pozwalają przy wietrznej pogodzie zmniejszyć ilość przedostającego się do środka zimnego powietrza, o czym przekonałem się aktualnie przebywając w Gdańsku.


Niewątpliwą zaletą tej kurtki są liczne kieszenie wewnątrz 
jak i na zewnątrz, a w szczególności dużym plusem są ocieplane kieszenie do których bez problemu możemy wsunąć nasze dłonie.
















Przeciwnicy czapek z pewnością będą zadowoleni z ocieplanego kaptura, którym zawsze możemy osłonić naszą głowę 
przed dokuczliwym zimnem czy wiatrem.


Naszywki to jest to, co zawsze zwraca moją uwagę w kurtkach typu parka, ponieważ wzbogacają efekt wizualny kurtki.


Mięsisty szary szal (Calliope) doskonale prezentuje się w zestawieniu 
z kurtką w odcieniu zgniłej zieleni, ponadto uspokaja sweter bogaty 
we wzory.


Sweter (H&M) wykonany z wełny i akrylu, co jest często spotykanym połączeniem w markach typu fastfashion, jeśli już pojawia się wełna. Warte uwagi są wzory pojawiające się na swetrze, 
które tak naprawdę sprawiają, że ten sweter nie skarze nas na nudny outfit.   


Granatowe rękawiczki (Terranova) w nowerski wzór są dla mnie swoistym symbolem sezonu zimowego. Nawiązują kolorystycznie 
do granatowych spodni domykając tym samym outfit.


Granatowe spodnie (Pull&Bear) jako współczesny denim 
czyli domieszka bawełnu i elastanu, są swoistą przeciwwagą 
dla zielonawej kurtki i beżowych butów.


Beżowe buty (New Yorker) rozjaśniają outfit, ponadto sznurówki nawiązują do koloru spodni i rękawiczek. Buty najlepiej spisują się przy mroźnej pogodzie bądź w okresie bez opadu deszczu za sprawą powłoki zewnętrznej, co jednak nie umniejsza ich właściwości cieplnych. 



Zabawa w łączeniu i dobieraniu do siebie kolorów w moim przypadku ma na celu nadanie sylwetce proporcji, jeśli zależy nam jednak 
na wysmukleniu sylwetki zmniejszamy liczbę łączonych ze sobą kolorów. Bezpiecznym rozwiązaniem jest stosowanie do 3 kolorów 
w stylizacji nie licząc bieli i czerni, a Ci którzy uwielbiają bawić się modą mogą pozwolić sobie na więcej. 







52 komentarze:

  1. rękawiczki urocze podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko je zobaczyłem, to musiałem kupić :D

      Usuń
  2. Zamiast kurtek my zdecydowanie wolimy płaszcze. A buty jak zawsze podobają nam się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rękawiczki są świetne :) Kurtka z resztą też :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna masz budowe :) chyba jest bardzo wysoki ?? ile masz wzrostu? :D

    Zestaw na plus chociaz sweter mi sie nie podoba :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten sweter z H&M i wzorek na rękwiczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo sympatycznie się uśmiechasz i dzięki temu stylizacja wydaje się być jeszcze ciekawsza!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię parki, sama je noszę. Poza tym fajny sweter i rękawiczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ten sweterek :-) fajna stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweter mi się podoba i cały outfit oraz Twój sposób pisania o modzie :-)
    Mam podobną kurtkę z Bon Prix, tylko bez futra - miała być dark indigo a przysłali mi jakąś bladoniebieską, i więcej nie kupię tam nic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), i powiem szczerze, że ja nie zdecydowałbym się na zakup ubrań innych sposobem niż w sklepach stacjonarnym :)

      Usuń
  11. O tak, w Gdańsku wieje ostatnio mocno. Ale w sumie już się przyzwyczaiłam, w upały za to mamy fajnie. A teraz ciepła kurtka i szalik się przydają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie następnym razem wybiorę się tu już latem, bo jak na razie to ten wiatr nie przypadł mi do gustu :)

      Usuń
    2. latem na plaży jest wspaniale, można odpocząć od upałów gdy reszta się roztapia ;)

      Usuń
  12. Kurtka bardzo mi się podoba! Zimą zawsze ubieram sie na cebulkę, dobrze że nie ma juz takiego śniegu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też stawiam zimą na warstwy, bo nie lubię marznąć :)

      Usuń
  13. Lubie parki, bo mam wrażenie, że nieco wysmuklają. Ten kolor zieleni mi bardzo odpowiada!

    OdpowiedzUsuń
  14. hahaha ten wzrok na drugim zdjęciu hipnotyzujący :D Cwaniak xD

    Co do rękawiczek, mega *__*

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny zestaw. Kurtka super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam podobną kurtkę tylko bez tego puszystego przy kapturze :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnę rękawiczki, uwielbiam takie, mam podobne tylko ze beżowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór sprawia, że trudno im się oprzeć :D

      Usuń
  18. Rękawiczki są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam się na modzie, ale dobrze, że robisz to, co lubisz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, bo życie jest tylko jedno :)

      Usuń
  20. Świetne zdjęcia i genialna stylizacja! Wszystko tworzy zgraną całość! Super :)

    http://prusakfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny gust. Ubrania wspaniale dobrane do sylwetki. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się stale nad tym pracować, ponieważ człowiek uczy się całe życie :)

      Usuń