poniedziałek, 11 lipca 2016

Nakrycie stołu kawowego z motywem lawendy

Cześć Wszystkim

Zbliżająca się wizyta moich znajomych i niedawno zakupione rzeczy 
z motywem lawendy zainspirowały mnie do nakrycia stołu wykorzystując ten motyw. Lawenda kojarzy mi się przede wszystkim ze swoim specyficznym zapachem, drobnymi kwiatkami skupionymi 
na łodyżkach i prawdziwie letnią porą, dlatego też wykorzystanie jej motywu do nakrycia stołu kawowego latem uważam za,
 jak najbardziej dobry pomysł.

janusz bartoszek blog

Motyw lawendy postanowiłem połączyć z białą zastawą, 
do czego zainspirował mnie styl pojawiający się we wnętrzach Prowansji. Na początku na stole ułożyłem obrus 
z motywem lawendy (KiK).


janusz bartoszek blog

Na środku stołu postanowiłem umieścić biały koszyczek ze szklaną wkładką (Pepco), w której umieściłem fioletową świeczkę nawiązująca do koloru kwiatów lawendy i wiązkę suszonej lawendy. 


janusz bartoszek blog

Po obu stronach białego koszyczka umieściłem świeczniki z motywem lawendy (OBI) z białymi podgrzewaczami. 


janusz bartoszek blog

Zaletą pater jest niewątpliwie zwiększanie efektu wizualnego naszych wypieków i słodkości, dlatego też nie może ich zabraknąć na stole.


janusz bartoszek blog

Ważne jest, aby każdy zasiadający do stołu miał łatwy dostęp do ciast i słodkości, dlatego patery (Pepco) umieściłem w środkowej części stołu.


janusz bartoszek blog

Sezon letni to przede wszystkim czas owoców, dlatego też nie mogło zabraknąć miseczki na owoce (Pepco).


janusz bartoszek blog

Miseczkę na owoce, także umieściłem w centralnej części stołu.


janusz bartoszek blog

Biała zastawa doskonale prezentuje się w zestawieniu ze wzorzystym obrusem. Wybrałem dlatego też, talerze z prostymi żłobieniami (Pepco), proste łyżeczki (Rossmann) i zgrabne widelczyki do ciasta (Pepco).


janusz bartoszek blog

Kawa i herbata znajdą się w białych filiżanka ze spodeczkami przywodzącymi na myśl kształtem ślimaka. 


janusz bartoszek blog

Proste przedmioty za niewielkie pieniądze dobrze zestawione zagwarantują nam wspaniały efekt, który nie pozostanie 
nie zauważony przez naszych gości.


janusz bartoszek blog

W dzisiejszych czasach możliwości doboru zastawy i rzeczy 
do zastawienia stołu są nieograniczone. Pięknie zastawiony stół sprawia, że serwowane jedzenie czy słodkości smakują jeszcze lepiej.

janusz bartoszek blog

Słodkości na stół i czas zagotować wodę na kawę i herbatę, 
a spotkanie przy takim stole będzie czystą przyjemnością.

janusz bartoszek blog

8 komentarzy:

  1. Kocham lawendę, całe zestawienie jest na prawdę piękne wszystko takie czyste i eleganckie :) Super

    OdpowiedzUsuń
  2. idealnie ozdobiony stół super:) elegancja Francja;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem wielką wielbicielką lawendy, ale coś takiego z poziomkowym motywem przygarnęłabym w mgnieniu oka :)
    I też lubię proste rozwiązania. Patery są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam chętnie zobaczyłbym coś takiego z poziomkowym motywem :) Ps. to moje ulubione patery, bo są po prostu uniwersalne :)

      Usuń
  4. Za samym zapachem lawendy nie przepadamy ale kwiatki jako ozdoby wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja przyznam szczerze, że lubię zapach lawendy, jak i kwiatki i ozdoby z jej motywem :D

      Usuń