poniedziałek, 25 lipca 2016

Wyprzedażowe zdobycze

Cześć Wszystkim

Wyprzedaże są chyba najbardziej ulubionym okresem 
dla zakupomaniaków, bo w końcu czy może być coś lepszego 
od rzeczy w okazyjnych cenach? Mają jednak, także swoją ciemną stronę, bo nakłaniają nas do nadmiernych zakupów niejednokrotnie rzeczy kompletnie nam niepotrzebnych. Uchronić nas może jedynie rozwaga i dokładna znajomość własnej szafy, aby nie kupować czegoś bardzo podobnego do co już mamy lub czegoś, czego kompletnie 
nie założymy. 

Biały T-shirt należy do tej części garderoby, której nigdy dosyć. Od prosty pozbawionych jakiegokolwiek wzoru, grafiki po te zdecydowanie przyciągającego uwagę doskonale sprawdzają się w wielu zestawach. T-shirt z grafiką przywodzącą na myśl wakacyjny luz jest jak dla mnie idealny na sezon letni.

janusz bartoszek blog

(T-shirt Clockhouse/C&A - 19,90zł)

Luźna szara bluza z czarnymi rękawami sprawdzi się idealnie 
w spokojny dzień w domu, na zakupach w pobliskim spożywczaku, 
jak i podczas aktywności sportowych. Niewątpliwie na uwagę zasługują wszyte czarne rękawy, które sprawiają, że bluza jest zdecydowanie ciekawsza.

janusz bartoszek blog

(bluza Clockhouse/C&A 34,90zł)

Bluza w granatowo-miętowe paski to zdecydowanie letni model 
w sam raz na chłodniejszy wieczór. Bardzo spodobały mi się, 
także wykończenia w odcieniu zdecydowanego granatu.

janusz bartoszek blog

(bluza Clockhouse/C&A 24,90zł)

Przeciwsłoneczne okulary w czerwonej oprawie, co prawda nie 
z wyprzedaży, ale w dobrej cenie. Przyznam, także szczerze, 
że będą pasować do moich czerwonych trampek.

janusz bartoszek blog

(okulary przeciwsłoneczne Clockhouse/C&A 24,90zł)

Mam słabość do bluz z ciekawymi wzorami czy grafiką, 
dlatego też bluza we wzór z kaktusami od razu przypadła mi do gustu. Bluza będzie doskonale się prezentować w zestawieniu z jeansami.

janusz bartoszek blog

(bluza H&M 50zł)

Nie mam w zwyczaju nosić czapek z daszkiem i w zasadzie to, 
aż do teraz nie miałem w szafie żadnej. Bardzo spodobała mi się jednak, ta granatowa z białym wzorem, latem na pewno posłuży w dni spędzane na słońcu.

janusz bartoszek blog

(czapka H&M - 20zł)

Różnego rodzaju przeplatane paski doskonale prezentują się latem 
z chinosami, szortami i nie tylko. Moim zdaniem są, także o wiele ciekawsze od tradycyjnych pasków.

janusz bartoszek blog

(pasek Terranova - 14,90zł) 

Udało mi się, także w tym roku skorzystać z promocji z klubu CCC 50% na cały asortyment, dlatego też pozwoliłem sobie na zakup dwóch par butów marki Lasocki. Pierwsze skórzane sportowe buty 
w odcieniu szarego beżu z brązową wstawką na pieńcie. Sprawdzą się w zestawie z bluzą i jeansami, jak i w zestawie z marynarką.

janusz bartoszek blog

(buty Lasocki/CCC 69,99zł)

Drugą parą butów kupionej przy okazji tej promocji są brązowe mokasyny, które latem są nie zastąpione w zestawach z szortami 
czy chinosami. Niewątpliwą zaletą tych mokasynów jest, 
także poczucie komfortu podczas noszenia.

janusz bartoszek blog

(buty Lasocki/CCC - 84,99zł)

Na koniec mam chciałbym Wam powiedzieć, że oficjalny instagram januszbartoszekblog ruszył, dlatego też zapraszam 
do obserwacji. 


6 komentarzy:

  1. Dobrze, że tutaj zajrzałem, bo chłopaków w blogosferze jak na lekarstwo. Ja nie wariuję w czasie wyprzedaży. Zwykle mam w głowie listę rzeczy, które bym chciał i rzadko kiedy zastaje je w sklepach. Aczkolwiek Twoje dwie bluzy podobają mi się :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzadko mam taką listę w głowie, bo lubię znajdować coś ciekawego :)

      Usuń
  2. Uwielbiamy wyprzedaże ale strasznie trudno dostać coś po przecenie w dwóch egzemplarzach i to jeszcze w tych samych rozmiarach xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, to dopiero wyzwanie, ale trzymam kciuki za udane łowy :)

      Usuń