czwartek, 1 września 2016

Letni luz

Witajcie Moi Mili

Wakacje, co prawda dobiegły końca, ale lato nadal trwa i możemy się jeszcze cieszyć słoneczną pogodą, dlatego po kilku ostatnich outfitach w wersji bardziej eleganckiej nadszedł czas na luz. Każdy z nas tak ma, że od czasu do czasu potrzebuje totalnego luzu i relaksu, dlatego dzisiaj look specjalnie na taki czas. Przy okazji luzu i wolnych dni postanowiłem, 
że pozwolę sobie na tatuaże z henny, a efekty możecie zobaczyć na moim fanpage'u Janusz Bartoszek.

letni outfit

Okulary przeciwsłoneczne (Clockhouse/C&A) za sprawą czerwonych oprawek mają w sobie odrobinę szaleństwa i niewątpliwie należą do tych typowo letnich.

czerwone okulary przeciwsłoneczne

T-shirt (Calliope) z typowo letnim motywem w kwiatki doskonale prezentuje się 
ze spokojniejszą kolorystyką szortów. Ciekawy wzór i dekolt w serek sprawiają, że warto mieć taką koszulkę na lato.

wzorzysty T-shirt

Kubek-słoik (New Look) to gadżet w którym zawsze możemy zabrać ze sobą coś do picia. 
Ja w szczególności upodobałem go sobie na koktajle owocowe do pracy. Kubek-słoik jest 
nie tylko funkcjonalny, ale i po prostu ładny.

słoik ze słomką

Proste granatowe szelki (Calliope) zastępują pasek i świetnie prezentują się na tle wzorzystego T-shirt'u. 

letni look z szelkami

Jeansowe szorty (Calliope) rozjaśniają zestaw i sprawiają, że pomimo wzorzystego T-shirtu 
i czerwonych dodatków całość jest wyważona.

letni jeans

Czerwone trampki (New Yorker) nawiązują kolorystycznie do okularów przeciwsłonecznych dopełniając tym samym look. Niewątpliwie ich zaletą jest łatwość zakładania i lekkość.

letnie trampki


22 komentarze:

  1. ja nie chcę końca lata, na szczęście pogoda wciąż plażowa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, całe szczęście że pogoda dopisuje ostatnio :)

      Usuń
  2. Te buty nie urzekły - czerwony mój ulubiony kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podobają :) Ja jeśli chodzi o czerwień to zazwyczaj są jakieś dodatki :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a przyznam się, że dopiero niedawno się do niej ponownie przekonałem :)

      Usuń
  4. Widzę, ze Ci jeszcze gorąco. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie temperatury sprzyjają raczej takim zestawom :)

      Usuń
  5. Co jak co, ale czerwone trampki warto mieć :) To zawsze dobry akcent.

    OdpowiedzUsuń
  6. okulary i trampki wymiatają, brawo za odwagę! a ja biorę kubko-słoik bo je uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ostatnio jestem otwarty na więcej w dobieraniu stylizacji :) Ps. Też uwielbiam kubko-słoiki :D

      Usuń