wtorek, 6 września 2016

Look z kombinezonem

Witam Wszystkich

Wygląda na to, że zbliża się jesień. Ja mam dla Was jednak dzisiaj ostatni bardzo letni look 
z kombinezonem w roli głównej. Wszechobecny szał na kombinezony udzielił się i mi, postawiłem jednak na jego letnią wersję. Zdecydowanie w lepszej sytuacji w kwestii kombinezonów są Panie, ponieważ w ofercie większości sklepów znajdują się kombinezony 
w różnych wersjach poczynawszy od takich na co dzień przez uniwersalne po te na wieczorne wyjścia. 

męski kombinezon

Okulary przeciwsłoneczne (H&M) doskonale prezentują się w zestawieniu z jaśniejszym 
w kolorze safari kombinezonem. Niewątpliwie na uwagę zasługują oprawki przywodzące 
na myśl drewno.

okulary z drewnianymi oprawkami

Kombinezon (no name) w pierwotnej wersji miał długie nogawki, które pozwoliłem sobie skrócić, aby dostosować ubranie do sezonu letniego. Rękawy są po prostu podwinięte, 
dlatego chłodniejszym wieczorem zawsze można je odwinąć. 

letni kombinezon

Kolor idealnie wpisuje się w trendy lata 2016, co w połączeniu z licznymi kieszeniami 
i ściągaczem w tali gwarantuje ciekawy letni look. Na pewno wygodą jest zapięcie z przodu 
na guziki zasłonięte materiałem. 

janusz bartoszek blog

Wisiorek na sznurku (no name) w kształcie kła świetnie prezentuje się w zestawieniu 
z kombinezonem i podtrzymuje klimat całego look'u.

wisiorek w kształcie kła

Torba (New Look) z retro wzorem jest  sama w sobie ciekawa,  dzięki czemu wprowadza trochę szaleństwa do całości. Taka torba jest, także praktyczna zawsze możemy coś w niej zabrać i złożyć ją, gdy nie jest akurat potrzebna. 

torba new look

Bransoletka (New Yorker) z licznymi sznurkami i możliwością regulacji w celu dostosowania do nadgarstka to niewielki, lecz odznaczający się w zestawie dodatek.

bransoletka ze sznurkami

Look z kombinezonem dopełniają wkładane biało-błękitne trampki (H&M), 
które kolorystycznie nawiązują do torby. Nierównomierne paski na trampach przywodzą 
na myśl morskie fale, na co warto zwrócić uwagę.

trampki w paski

Do stylizacji z kombinezonem idealnie wpasował mi się zapach Prada Luna Rossa for Men przywodzący na myśl morską świeżość, co tylko spotęgowało letni charakter całości. 

zapach prada luna rossa for men

Na koniec chciałbym Was zapytać, jakie jest Wasze podejście do kombinezonów, 
czy należycie ich entuzjastów?

kombinezon męski na lato





34 komentarze:

  1. świetna stylizacja :) ja osobiscie bardzo lubie kombinezony, wygladają fajnie, są wygodne tylko jedyny problem przy załatwianiu sie :D

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał świetny look, bransoletka robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kombinezony sa ok, ale tylko do nienagannej figury...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko wysoka i szczupła sylwetka dobrze wygląda w kombinezonach, mam wiele klientek w zupełnie innych rozmiarze i też wyglądają fantastycznie w kombinezonach :) Wszystko jest kwestią znalezienia odpowiedniego fasonu i dodatków :)

      Usuń
  4. Fajny zestaw :) Zwłaszcza torba mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) jedna z moich ulubionych, kiedy muszę coś zabrać ze sobą :)

      Usuń
  5. Super kombinezon, świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam żadnego kombinezonu, chociaz podobają mi się, świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jeszcze nie trafiłaś na ten właściwy :)

      Usuń
  7. Wiesz co fajnie to wszystko wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja swój pierwszy kombinezon kupiłam w tym roku w Zarze i od tego czasu jestem zakochana w kombinezonach. Świetna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, na pierwszym się zaczyna a potem jest się już prawdziwym wielbicielem kombinezonów :)

      Usuń
  9. Wszystko ze sobą idealnie gra , śliczne zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oryginalnie i odważnie. Jestem na tak :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło mi, że się podoba :)

      Usuń
  11. Bardzo podobają mi się męskie bransoletki rzemykowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja. Ja mam mniej niż 160 cm wzrostu i uważam, że jest to raczej strój dla wysokich osób :)

    OdpowiedzUsuń