środa, 5 października 2016

Znaleziska z domowej piwnicy

Cześć Wszystkim

Pogoda ostatnio po prostu nie zachęca do wyjścia na zewnątrz, dlatego tym razem zamiast buszowania po sklepach wybrałem przeglądnięcie rzeczy znajdujących się w piwnicy. Piwnica od zawsze kojarzy mi się z miejscem, gdzie zazwyczaj znajdują się starocie i zapomniane przez nas przedmioty. Taki przegląd zawartości piwnicy to szansa na znalezienie czegoś ciekawego, jak i zaoszczędzenia pieniędzy, które zostawilibyśmy w sklepach. 


znaleziska  z piwnicy

Znalezienie ceramicznego zestawu składającego się z dzbanka na kawę, dzbanuszka 
na mleko do kawy i cukiernicy zapoczątkowało całą zabawę. Zestaw spodobał mi się przede wszystkim za sprawą kolorystyki kojarzącej mi się z obecną porą roku, dlatego też znalazł się w dobrym momencie.

ceramiczny zestaw kawowy

Balon do wina to znalezisko, które ucieszyło mnie najbardziej. Nowy balon do wina wcale 
nie należy do tanich, dlatego też jest to prawdziwa oszczędność pieniędzy. Balon do wina to niewątpliwie fantastyczny dodatek do wnętrz, choć zdaję sobie sprawę z faktu, 
że niejedna osoba wykorzysta go zgodnie z jego pierwotnym przeznaczeniem. 

balon na wino jako dekoracja

Jest i prawdziwe cudo czyli szkatułka, która wspaniale wygląda i przyda się 
do przechowywania biżuterii i dodatków. Taką szkatułkę warto położyć na komodzie 
czy półce, ponieważ sprawdzi się również dobrze jako dodatek do wnętrza. 

drewniana szkatułka

Talerz, który lubię przede wszystkim za fakt, że kojarzy mi się z bardzo swojskim i domowym klimatem. Należy do prosty rzeczy użytkowych życia codziennego, a jednak przywodzi 
na myśl miłe wspomnienia z dzieciństwa.

staromodny talerz

Szklany kubek sprawdzi się w sam raz na herbatę lub kawę,  spodobał mi się 
przede wszystkim za kształt przywodzący na myśl kufel.

kubek jak kufel

Waza na zupę należy do naczyń, którego brakowało w mojej kolekcji. Biała z pozłacanymi brzegami pasuje w sam raz do prostej białej zastawy obiadowej. 

biała waza na zupę

Czajnik, który kojarzy mi się przede wszystkim z angielską herbatą, nie mógł dłużej zostać 
w piwnicy. Uważam, że wypełniony ulubioną herbatą w połączeniu z białymi filiżankami 
z ewentualnie delikatnym wzorem i angielskim serialem będzie świetnym sposobem 
na jesienne popołudnia i wieczory. 

starodawny czajnik na herbatę

Szklana cukiernica urzekła mnie swoim kształtem, i wcale jej funkcja nie musi się ograniczać do przechowywania cukru. Świetnie sprawdzi się, także na drobiazgi do schrupania 
czy cukierki, i nie podlega wątpliwości, że zagwarantuje wspaniałą oprawę całości. 

ciekawa cukiernica

Moje znaleziska z domowej piwnicy kończą filiżanki z ludowym wzorem. Rozmiar filiżanek jest naprawdę trafiony, ponieważ dzięki temu, że są większe od standardowych wcale nie musimy wybierać kubka, gdy marzy nam się większa porcja ulubionej herbaty czy kawy. 

Lubicie czasem pobuszować w piwnicy w poszukiwaniu czegoś ciekawego?

duże filiżanki


2 komentarze:

  1. Gdybyś wiedział ile my takich skarbów mamy w piwnicy i garażu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, przygarnąłbym to i owo z Waszej piwnicy i garażu :)

      Usuń